mies ilmotti ihan yllattaen, et haluu erota heti, koska uus vaimo tulossa Thaimaasta. Meilla on avioehto ja ma menetan kaikki.
meillä on kolme lasta; 1 3 ja 4 vuotiset. Mies sanoi, ettei aio maksaa centtiäkään elatusta ja keksii kyllä keinot siihen!!! ei oo enää mitään mulla...
Kommentit (5)
Tää voi olla provo tai sit ei, mutta sen tiedän että jokin siellä Thaimaassa sekoittaa miesten päät. Aluksi luulin että niin käy joillekin reppanoille tai viidenkympin villitystä eläville nuorta naista haikaileville, mutta... Ihan järkevät ok näköiset, kolmekympiset sivistyneet miehet on menneet ihan sekaisin Thaimaan matkallaan, ovat rakastuneet silmittömästi vaikkei olisi edes yhteistä kieltä, ottaneet jopa huoria vaimokseen!
siltä mieheltä ne elatusmaksut revitään. Nou hätä.
Onko se sattumaa vai onko jollakin pakkomielle nyt thaimaalaisista naisista??
ulkonäköä en ala arvostelemaan, mutta suuri ero on siinä millaisen kohtelun mies saa.
Aasiassa (thaimaasta juuri en tiedä) naiset yleensä passaa miehen viimeisen päälle ja muutoinkin kulkevat sen metrin perässä niin fyysisesti kuin varmaan muutoinkin antavat tilaa miehelle.
Suomalainen nainen ei taas tällaiseen toimintaan toivottavasti enää taivu, vaan vaatii oman tilan, huomion ja huomattavaa itsenäisyyttä ja vastuuta mieheltä.
En yhtään ihmettelisi, vaikka minun " kultalusikkasuussa" mieheni hakisi jonkin aasialaisen naisen tänne. Niin kova paikka sillä on ollut kasvaa mieheksi, eroon äidistään (joka kynsin ja hampain on roikkunut pojassaan) ja kantamaan vastuu perheestään, kun minä olen halunnut tehdä myös uraa ja toisekseen saada ihmisarvoisen ja tasavertaisen kohtelun.
Toisaalta ainakin toistaiseksi mies sanoo kuitenkin arvostavansa älykkyyttäni ja muita tekijöitä, mutta varmasti pääsisi helpommalla jonkun muun kanssa. ENkä minä ala näistä asioista tinkimään, koska olen NAINEN.
mies vaan sanoi, että nyt tää on loppu, eikä ollu halunnu aikasemmin mua järkyttää. mitä mä teen noille lapsille, en jaksa varmaa