Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Istuin kaverin sylissä. Voiko miehellä seistä vahingossa?

Vierailija
23.09.2017 |

Olimme viihteellä ja istuin serkkuni miehen sylissä autossa kotimatkalla. Ahtauduimme autoon ilman mitään sen kummempaa suunnitelmaa. Olimme juoneet, mutta missään kaatokännissä emme olleet.

Mutta ihan kuin tällä miehellä olisi seissyt ja jatkoilla hän oli aivan kummallinen. Pysytteli erossa minusta.

Voiko miehellä alkaa seistä ihan vaistomaisesti kun nainen istuu syliin? Vai voiko sen estää jotenkin?

Saattoihan hänellä olla jotain taskussaankin, mutta minusta se jokin "kova osa" ilmestyi vasta matkan aikana.

Kommentit (177)

Vierailija
101/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai minullakin naisena alapää monesti kostuu, kun jossakin tilanteessa joudun seisomaan tai istumaan lähekkäin jonkun usein epäkiinnostavankin miehen kanssa. Yläpäätä ei kiihota tippaakaan, mutta alapää on valmis, kun keho aistii, että siinäpä mulle siittäjä.

Vierailija
102/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIehet joilla alkaa noin pienestä seistä on näitä jotka käy uimahallien suihkuissa ja saunoissa seisottamassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kun muna on tahdonalainen elin, joka seisoo kun käsketään ja muulloin pysyy kuoressaan.

Vai miten se meni? Dille.

No en ole mies, joten hieman vaikea löytää kokemuspohjaa tähän. Mutta jos sylissä olisi istunut naapurin vanha muori, olisi voinut siinäkin tapauksessa seistä? Kun kerran vaistonvaraisesti seisoo?

Naiset vaativat kyllä miehen tuntevan koko naisen anatomian läpikotaisin, mutta kun naisilta vaadittaisiin tällaisen yksinkertaisen asian tajuaminen, vastauksena on että "nokun mä en ole mies". Kaksinaismoralismia!

Vierailija
104/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai minullakin naisena alapää monesti kostuu, kun jossakin tilanteessa joudun seisomaan tai istumaan lähekkäin jonkun usein epäkiinnostavankin miehen kanssa. Yläpäätä ei kiihota tippaakaan, mutta alapää on valmis, kun keho aistii, että siinäpä mulle siittäjä.

Sori, mutta tuo ei ole normaalia.

Vierailija
105/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko ap todella tietämätön vai onko keskustelu provo. Kehottaisin kuitenkin ap:ta tutustumaan ihmisen biologiaan ja vielä erityisesti sukupuolielimiin/(lisääntymiseen). Tietämättömyydelle ei tässä tapauksessa kelpaa perusteluksi se, ettei ole omakohtaista kokemusta seisokista koska on nainen.  Kyllähän suurin osa miehistä tietää miten nainen kiihottuu vaikkei heillä siitä omakohtaista kokemusta olekaan. 

Minusta kuitenkin näyttää siltä, että aloittaja kerjää huomiota. On vissiin niin tulikuuma valioyksilö, että serkun miehelläkin alkaa seistä heti kun hän istuu syliin. Huoh. 

Vierailija
106/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma elää täysin omaa elämäänsä yölläkin - kumppanin kertomaa. Meikä veti sikeetä ja mun kikkelillä ja kumpanilla oli hauskaa. Oltiin koko yö sisäkkäin meritähti asenossa. 

Vierailija
107/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne nuo miehet vaan nii ihanii kaikkine hallitsemattomine kapistuksineen.❤ !!!

Vierailija
108/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen istui sylissäni. Voiko pinppi paisua ja kostua vahingossa?

Vierailija
109/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on naiset sulle kateellisia, kun omalla ulolla ei viisari enää värähdä niin herkästi. Joutuvat tekemään töitä sen eteen :D Ja tietävät kyllä, että jos joku toinen nainen istahtaisi oman kullan syliin, niin tuntuisihan se...

N37

Vierailija
110/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko miehellä alkaa seistä ihan ajatuksen voimalla vai vaatiiko se aina jotain virikettä?

Voi, ei vaadi fyysistä. Ja jos sitä sopivasti koskettaa, niin seisoo vaikka ei haluaisi..

Vierailija
111/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jopas! Kylläpä tämä kuohuttaa tunteita. Ensinnäkin mies on serkkuni puoliso. Toisekseen olen istunut äärimmäisen harvoin vieraan miehen sylissä.

Ja kyllä, mietin, että voiko miehellä seistä tuollaisessa tilanteessa eikä hän saa sitä loppumaan vaikka kuinka yrittäisi. Ihan riippumatta siitä kuka sylissä istuu. Ja kyllä, epäilen että hän vaivaantui seisokistaan, koska varmaan huomasi minun huomanneen sen.

Outoa vihamieltä ja tämä oli kyllä ihan tosijuttu.

Toivotaan kovasti seisokkeja kaikkien naismatkustajien alle niin jää kaikille hyvä mieli. :) Ap

Noloa oli alkaa kysellä asiasta täällä. En usko, että meistä monikaan kaipaa serkkujemme miesten tai ystävämiestemme seisokkeja jos istumme puoliksi pakon edessä heidän sylissään.

Sinä taas vaikutat sille, että tämä oli mieluinen havainto, että ehkä siis kenties ja ehkä sä sait sen aikaan?

En tiedä mitä sanoa. Kaipaisinko, että minäkin saisin kokea saavani vastaavaa aikaan?

Vierailija
112/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on naiset sulle kateellisia, kun omalla ulolla ei viisari enää värähdä niin herkästi. Joutuvat tekemään töitä sen eteen :D Ja tietävät kyllä, että jos joku toinen nainen istahtaisi oman kullan syliin, niin tuntuisihan se...

N37

Joutuvat... puhut ilmeisesti kokemuksesta :) Mä en koskaan joudu tekemään sen eteen mitään. Mulle kelpaa se, milloin mies haluaa, en ole itseäni tyrkyttävä horoperse.

Vierailija
113/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo69 kirjoitti:

On ne nuo miehet vaan nii ihanii kaikkine hallitsemattomine kapistuksineen.❤ !!!

Hyi siis se on miesten ehkä ällöttävin piirre. Arvostan miestä, jonka ei hallitsemattomasti ole pakko olla elimellään töykeä naisia kohtaan.

Vierailija
114/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla riippuisi täysin naisesta. Jos on joku ylipainoinen, persjalkainen femakko, niin silloin tuskin seisoo. Mutta jos taas on mallinmittainen, hoikka, isotissinen ja pitkäsäärinen nuori nainen, niin silloin saattaa hyvinkin seisoa. Aloittajan kysymykseen siis voin siten vastata, että miehen seisokki on siis pikälti vaistonvaraista toimintaa. Tuossa ensimmäisessä mainitsemassani tapauksessa vaistot kehoittavat pysymään erossa sellaisesta naisesta ja siksi ei ole seisokkia. Toisessa tapauksessa taas keho vaistomaisesti reagoi kauniin naisen läsnäoloon ja siksi seisokki on.

Vierailija
115/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos oma lapsi istuu isänsä syliin? Alkaako isällä seisomaan?

Kysytkö tosissasi? Ei ala. Eikä ala seistä silloinkaan jos sisko tai äiti istuu syliin.

Mitä uskonnollisempi ja tiiviimpi yhteisö, ja läheisempi sukulainen, sen varmemmin on männävuosina maankuntien pappien sylissä kyyditessä seisonut.

Vierailija
116/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Itselle kävi työpaikan juhlissa tällainen "vahinko", kun työkaveri haki mua tanssimaan ja painautui sitten aika liki tanssiessa. Tanssittiin hetken aikaa, sitten ehdin tajuta, että voihan helvetti ja seuraavaksi ehdin ajatella, että en voi jättää tanssia kesken. Yritin siinä ottaa "vähän" etäisyyttä ettei seisokki paljastuisi, enkä tiedä, huomasiko työkaverini koko asiaa ollenkaan. Haki vielä saman illan aikana uudestaan tanssimaan, mutta silloin ei onneksi käynyt samaa vahinkoa.

Vierailija
117/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko ap todella tietämätön vai onko keskustelu provo. Kehottaisin kuitenkin ap:ta tutustumaan ihmisen biologiaan ja vielä erityisesti sukupuolielimiin/(lisääntymiseen). Tietämättömyydelle ei tässä tapauksessa kelpaa perusteluksi se, ettei ole omakohtaista kokemusta seisokista koska on nainen.  Kyllähän suurin osa miehistä tietää miten nainen kiihottuu vaikkei heillä siitä omakohtaista kokemusta olekaan. 

Minusta kuitenkin näyttää siltä, että aloittaja kerjää huomiota. On vissiin niin tulikuuma valioyksilö, että serkun miehelläkin alkaa seistä heti kun hän istuu syliin. Huoh. 

En minä kyllä tiedä miten nainen kiihottuu, vaikka olen jo ikämies ja avioliittoakin takana yli 30 vuotta.

Vierailija
118/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi. Itselle kävi työpaikan juhlissa tällainen "vahinko", kun työkaveri haki mua tanssimaan ja painautui sitten aika liki tanssiessa. Tanssittiin hetken aikaa, sitten ehdin tajuta, että voihan helvetti ja seuraavaksi ehdin ajatella, että en voi jättää tanssia kesken. Yritin siinä ottaa "vähän" etäisyyttä ettei seisokki paljastuisi, enkä tiedä, huomasiko työkaverini koko asiaa ollenkaan. Haki vielä saman illan aikana uudestaan tanssimaan, mutta silloin ei onneksi käynyt samaa vahinkoa.

Kiitos, 7 sivu sätitty ap:ta ja vasta nyt saatiin ensimmäinen vastaus hänen kysymykseensä.

Vierailija
119/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N37

Jep. Tämä on satavarma keino saada alapeukut satamaan palstalla. Siis jos kertoo, että miehellä seisoi lähikontaktissa. Etenkin jos kyseessä oli varattu mies. Pelkäävät, että voisi olla oma mies kyseessä.

Palstalogiikan mukaan kukaan mies ei koskaan voi olla kiinnostunut kenestäkään naisesta. Se on pelkkää kuvitelmaa.

Mutta kyllä miehillä joskus seisoo sopimattomissa tilanteissa ja se varmaan nolottaa myös. Hiljattain olin julkisella paikalla keskustelemassa miehen kanssa, joka oli yrittänyt jemmata seisovan vehkeensä housunkauluksen alle. Harmi vaan, että se tuli siitä yli eikä paita ollut siinä päällä. En oikein kehdannut huomauttaakaan, että panetko ton piiloon. Yritin vaan katsella muualle.

Vierailija
120/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Muijan serkku jos istuisi mun syliin seisoisi kaikki,järki ja kyrpä,on sen näköinen pirkko.

Angelina jolien ja jessica bielin sekoitus ulkonäöltään,on persettä,tissejä,tiimalasi ym.

Pakko varmaan nyt lähteä kädelle.

Joopa joo.