Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Istuin kaverin sylissä. Voiko miehellä seistä vahingossa?

Vierailija
23.09.2017 |

Olimme viihteellä ja istuin serkkuni miehen sylissä autossa kotimatkalla. Ahtauduimme autoon ilman mitään sen kummempaa suunnitelmaa. Olimme juoneet, mutta missään kaatokännissä emme olleet.

Mutta ihan kuin tällä miehellä olisi seissyt ja jatkoilla hän oli aivan kummallinen. Pysytteli erossa minusta.

Voiko miehellä alkaa seistä ihan vaistomaisesti kun nainen istuu syliin? Vai voiko sen estää jotenkin?

Saattoihan hänellä olla jotain taskussaankin, mutta minusta se jokin "kova osa" ilmestyi vasta matkan aikana.

Kommentit (177)

Vierailija
61/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos miehellä on vaikkapa koira sylissään niin..?

Miksi kukaan ei tartu tähän?

Koska me muut ollaan normaaleja.

Mutta kyllä se eläimen lämpö ja paino voi aiheuttaa samanlaisen fyysisen reaktion - ja se ei tarkoita sitä, että mies on yhtä kaheli kuin sinä.

Vierailija
62/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autossa ei istuta sylikkäin. Paitsi jos on totaali-idiootti, silloin toki juu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, etkö osaa vain ohittaa merkityksettömiä pieniä tapahtumia elämässäsi jäämättä märehtimään ja miettimään jotain tällaista? Ehkä seisoi, ehkä ei, lopeta nyt asian miettiminen ja vatkaaminen. Tuo välttely kertoi jo kaiken mitä hän ajattelee, suunnilleen näin: "Miksi sen piti tapahtua kaikista ihmisistä juuri tuon "Tiinan" aikana!?!?!?!?" Joten, lopeta nyt hyvä ihminen.

Vierailija
64/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla ainakin seisoisi. Ainakin jos sinulla on hyvä perse.

Vierailija
65/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan  maalaispoikia neuvottiin laittamaan lavatansseihin lähtiessä iso puikulaperuna taskuun, niin tytöt kuulemma tykkäävät.

Yksi likkakaveri kertoi monta vuotta sitten, miten hän oli lavatansseissa ja oli tanssinut jo muutaman hitaan saman kavaljeerin kanssa. Tämä alkoi vähitellen ohjailla tytön kättä alas päin ja yhtäkkiä tyttö huomasi, että hänen käteensä yritettiin tunkea aikamoista jortikkaa. Tämä todistanee, että ainakin hitaita tanssiessa syntyy helposti ylösnousemus, miksei sitten sylissä istuessa, kun hiukan välillä kohentelee asentoaan, niin johan pikkukaveri tykkää.

Vierailija
66/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä voi seistä myös jos tulee esim raiskatuksi. Kosketus sen aiheuttaa, ei tarkoita että olisi ihastunut tai haluaisi panna sinua

Vierailija
67/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tietämätön ap.

Vierailija
68/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinulla on outtie? Joskus se voi housujenkin läpi hangata ikävästi, mikä voi edesauttaa aloitksessa kuvatun tilanteen kehittymistä.

Vierailija
69/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika.

Kuten sanottu, en yleensä istu vieraiden miesten sylissä. Serkkuni ajoi autoa, muuten olisi varmasti istunut itse miehensä sylissä. Pari miestä oli niin kännissä, että annettiin tilaa sivusta ja etupenkiltä. Tämä serkkuni mies sanoi itse että voin mennä hänen syliinsä.

Päällä mulla oli mekko ja sukkahousut.

Ja kuten sanottu, nyt kyse on juurikin siitä että onko seisokki tuossa tilanteessa normaalia (itse olen kuvitellut että hermostuneella miehellä ei helposti seiso, eli jos alkaa epäsopivassa tilanteessa seistä -> alkaa hermostuttaa -> seisokki lakkaa).

Ap

Taidat olla tosi naiivi, tai sitten olet vain olevinasi sellainen.

Tai no joo, ihan tavallistahan se on tietenkin istahtaa luontevasti vaikka minarissa ja sukkiksissa kundin sepaluksen päälle ja ihmetellä sit jos sillä alkaa. . . Mistähän se oikein johtuu, voikohan sellaista tapahtua ?

Vierailija
70/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, nuo ovat täysin fysiologisia reaktioita, joihin ei voi vaikuttaa varsinkaan nuorena. Aikuisena miehelle voi kehittyä kyky estää seisokin kehittyminen, esim. ajattelemalla ällöttäviä asoita, lastenhoitoa, lainoja ym. mutta pääasiassa varsinkaan pienessä hiprakassa noihin ei voi vaikuttaa. Nuo ovat tavallaan myös todella herkkiä asioita. Äläkä koskaan esimerkiksi kerro kaverillesi asiasta vaan pidä omana tietonasi.

Olen itsekin ollut melkein vastaavassa tilanteessa matkalla epätasaisella päällystämättömällä tiellä eräisiin kesäjuhliin. Käytännössä vieläpä niin, että päällä vain ohut hame ja pikkarit. Istuin auton takapenkillä ovea vasten tavallaan puoliksi erään pikkuserkkuni sylissä, jolla oli ohuet kankagashousut jalassa. Siinä tuntui oikeastaan ihan kaikki, pahinta olivat kuopat ja märät pikkarit :0.

Vierailija
71/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme viihteellä ja istuin serkkuni miehen sylissä autossa kotimatkalla. Ahtauduimme autoon ilman mitään sen kummempaa suunnitelmaa. Olimme juoneet, mutta missään kaatokännissä emme olleet.

Mutta ihan kuin tällä miehellä olisi seissyt ja jatkoilla hän oli aivan kummallinen. Pysytteli erossa minusta.

Voiko miehellä alkaa seistä ihan vaistomaisesti kun nainen istuu syliin? Vai voiko sen estää jotenkin?

Saattoihan hänellä olla jotain taskussaankin, mutta minusta se jokin "kova osa" ilmestyi vasta matkan aikana.

Samantyylinen aloitus oli täällä tai vauva onlinella joskus aikoja sitten. Taisi olla vain kaverin mies.

Vierailija
72/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenenkään mielestä ole inhottavaa, että varattu mies kiihottuu sylissä istuvasta naisesta varsinkin kun oma puolisokin paikalla?

Vierailija
73/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pieni nainen, 148/43, joten jouduin koko nuoruuteni istumaan rillutteluautoissa seisovien vehkeiden päällä. Onneksi monesti oli mukana naisiakin joiden syliin sain luvalla istahtaa. Oli paljon miellyttävämpi tehdä matka niin, ettei tullut mitään noloja tilanteita. 

Vierailija
74/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kovenee jo ajatuksestakin että serkun vaimo istuisi syliin.

Vierailija
75/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn päivittäin pyllistämässä eläintarhan norsuille.

Se antaa mukavasti 'boostia' itsetunnolleni. . .

Vierailija
76/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin seisoo helposti jos kiihottava,kaunis,persevä,rintava nainen kesämekossa kampeaa syliin,vähän maistissa estotkin katoaa.

Pieni jännitys saattaa jopa edesauttaa tilanteen kehittymistä,olisinpa samalla kuljettanut kädet sun ihoa pitkin rinnoille mekon alla ja tuntenut kiihottuvat nappulat ja kostuvat pikkarit uuh! Olisi voinut tulla vaikka punttiin.

Vierailija
77/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Mulla ainakin seisoo helposti jos kiihottava,kaunis,persevä,rintava nainen kesämekossa kampeaa syliin,vähän maistissa estotkin katoaa.

Pieni jännitys saattaa jopa edesauttaa tilanteen kehittymistä,olisinpa samalla kuljettanut kädet sun ihoa pitkin rinnoille mekon alla ja tuntenut kiihottuvat nappulat ja kostuvat pikkarit uuh! Olisi voinut tulla vaikka punttiin.

Monen miehen fantasia.

Vierailija
78/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti mietti kuumeisesti samaan aikaan Aira Samulinia tai Loiria. Ap oot harvinaisen dille. Taidat olla niitä jotka ihmettelevät "voinko olla raskaana" sun muita älykääpiön aivoituksia.

Vierailija
79/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko miehellä alkaa seistä ihan ajatuksen voimalla vai vaatiiko se aina jotain virikettä?

Kyllä kun ajattelee jotain hyvännäköistä naista mutta sormia napsauttamalla ei saa seisokkia aikaan :D

Vierailija
80/177 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyseessä joku teinipoika? Vai viiskymppinen mies? Hiukan eroa.