Istuin kaverin sylissä. Voiko miehellä seistä vahingossa?
Olimme viihteellä ja istuin serkkuni miehen sylissä autossa kotimatkalla. Ahtauduimme autoon ilman mitään sen kummempaa suunnitelmaa. Olimme juoneet, mutta missään kaatokännissä emme olleet.
Mutta ihan kuin tällä miehellä olisi seissyt ja jatkoilla hän oli aivan kummallinen. Pysytteli erossa minusta.
Voiko miehellä alkaa seistä ihan vaistomaisesti kun nainen istuu syliin? Vai voiko sen estää jotenkin?
Saattoihan hänellä olla jotain taskussaankin, mutta minusta se jokin "kova osa" ilmestyi vasta matkan aikana.
Kommentit (177)
18-vuotiaana luokkaretkellä palasimme joukolla baarista hotelliin, taksikuski istutti tytön minun syliini jotta mahtuisimme kaikki autoon. En saanut erektiota siitä, muistaisin sen kyllä.
Pystyykö erektion estämään ajatuksen voimalla, siihen vaikuttaa moni asia, eli se riippuu siitä mistä se roikkuu.
Voi hyvänen aika.
Kuten sanottu, en yleensä istu vieraiden miesten sylissä. Serkkuni ajoi autoa, muuten olisi varmasti istunut itse miehensä sylissä. Pari miestä oli niin kännissä, että annettiin tilaa sivusta ja etupenkiltä. Tämä serkkuni mies sanoi itse että voin mennä hänen syliinsä.
Päällä mulla oli mekko ja sukkahousut.
Ja kuten sanottu, nyt kyse on juurikin siitä että onko seisokki tuossa tilanteessa normaalia (itse olen kuvitellut että hermostuneella miehellä ei helposti seiso, eli jos alkaa epäsopivassa tilanteessa seistä -> alkaa hermostuttaa -> seisokki lakkaa).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta tuli mieleen kun joskus teininä kavereiden kanssa pienen kaljoittelun jälkeen saatiin kyyti yhden kaverin kaverilta. Kyyti tuli sovittuun paikkaan, mutta autossa olikin jo useampi mies, niinpä änkesimme itsemme vain kuka kenenkin syliin.
Olimme käynneille aiemmin mäkkärissä ja auta armias kun minua alkoi pierettää siellä autossa! Jouduin tosissaan pinnistelee etten vahingossa pieraise. Jälkeenpäin tajusin, että kaveri siinä alla on varmaan kyllä tuntenut kun jännitän alapäätä vähän väliä :D mitä lie miettinyt..
En osaa vastata alkuperäiseen kysymykseen, tuskin miestä kuitenkaan pieretti tilanteessa.
Käynneet..
Ei vieläkään mennyt oikein.
Olet oikeassa, anteeksi.
Olimme käyneet McDonaldsissa aiemmin hampurilaisilla.
Ja kukaan ei puutu siihen, että yksi autossa istui jonkun sylissä ja vaaransi näin kaikkien autossa olijoiden hengen. Ryyppyporukalla on iso riski joutua onnettomuuteen, kun autossa on ylikuormaa ja kaikki muut ilmeisesti kännissä paitsi kuski.
Miksi tämä herättää näin paljon tunteita? Onko jatkossa ilta pilalla, jos miehellä ei seiso tässä tilanteessa? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta tuli mieleen kun joskus teininä kavereiden kanssa pienen kaljoittelun jälkeen saatiin kyyti yhden kaverin kaverilta. Kyyti tuli sovittuun paikkaan, mutta autossa olikin jo useampi mies, niinpä änkesimme itsemme vain kuka kenenkin syliin.
Olimme käynneille aiemmin mäkkärissä ja auta armias kun minua alkoi pierettää siellä autossa! Jouduin tosissaan pinnistelee etten vahingossa pieraise. Jälkeenpäin tajusin, että kaveri siinä alla on varmaan kyllä tuntenut kun jännitän alapäätä vähän väliä :D mitä lie miettinyt..
En osaa vastata alkuperäiseen kysymykseen, tuskin miestä kuitenkaan pieretti tilanteessa.
Aina vaan paranee !
Nyt päästiinkin jo siis siihen kuuluisaan pieruhuumoriosastoon ?
Minä ainakin nauroin jo :D
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika.
Kuten sanottu, en yleensä istu vieraiden miesten sylissä. Serkkuni ajoi autoa, muuten olisi varmasti istunut itse miehensä sylissä. Pari miestä oli niin kännissä, että annettiin tilaa sivusta ja etupenkiltä. Tämä serkkuni mies sanoi itse että voin mennä hänen syliinsä.
Ja kuten sanottu, nyt kyse on juurikin siitä että onko seisokki tuossa tilanteessa normaalia (itse olen kuvitellut että hermostuneella miehellä ei helposti seiso, eli jos alkaa epäsopivassa tilanteessa seistä -> alkaa hermostuttaa -> seisokki lakkaa).
Ap
No olit väärässä, se lienee nyt selvinnyt. Voit kuitenkin yhä fantasioida serkkusi miehestä, jos se tuottaa sinulle iloa.
Vierailija kirjoitti:
Olimme viihteellä ja istuin serkkuni miehen sylissä autossa kotimatkalla. Ahtauduimme autoon ilman mitään sen kummempaa suunnitelmaa. Olimme juoneet, mutta missään kaatokännissä emme olleet.
Mutta ihan kuin tällä miehellä olisi seissyt ja jatkoilla hän oli aivan kummallinen. Pysytteli erossa minusta.
Voiko miehellä alkaa seistä ihan vaistomaisesti kun nainen istuu syliin? Vai voiko sen estää jotenkin?
Saattoihan hänellä olla jotain taskussaankin, mutta minusta se jokin "kova osa" ilmestyi vasta matkan aikana.
Ihana <3 Halit sulle, pelastit päiväni.
Voi nyyh. Ap vaaransi kaikkien hengen ja hinkutti vielä pyllyään serkun mieheen. Roviolle!
Vierailija kirjoitti:
Voi nyyh. Ap vaaransi kaikkien hengen ja hinkutti vielä pyllyään serkun mieheen. Roviolle!
Serkkutytön pieni teko, mutta massiiviset seuraukset. Useita kuolleita onnettomuudessa ja yks ero. Av-mamma oli niin vihanen, että erosi kuolleesta miehestään haistettuaan tunnistuksessa ukkonsa farkkujen etumuksen. Ja Sherlockkinnana kävi vielä nuuhkiin kuolleen serkkunsa pikkarit, joissa oli äijänsä farkkujäämiä. Av-mamma ratkaisi jälleen!
Eli jos miehellä on vaikkapa koira sylissään niin..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Serkkutytön pieni teko, mutta massiiviset seuraukset. Useita kuolleita onnettomuudessa ja yks ero. Av-mamma oli niin vihanen, että erosi kuolleesta miehestään haistettuaan tunnistuksessa ukkonsa farkkujen etumuksen. Ja Sherlockkinnana kävi vielä nuuhkiin kuolleen serkkunsa pikkarit, joissa oli äijänsä farkkujäämiä. Av-mamma ratkaisi jälleen!
Ai saakeli. :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus koskikin juuri sitä, että voiko miehellä seistä tuollaisessa tilanteessa ihan väkisin eikä sitä pysty eliminoimaan mitenkään.
Nuorella miehellä kyllä. Vanha ei innostu niin helposti enää.
Ai vanhempi mies ei innostu jos nuori nainen istuu syliin?
Olet niin väärässä kuin voi olla....
Vierailija kirjoitti:
Turha vetää johtopäätöksiä ja draamailla, todennäköisesti vain kuvittelit. Mee hoitoon helkkarin hullu paskahiivapillu
Repesin😂
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika.
Ap
Oliko vielä samanlainen harmaa kukallinen mekko kuin siinä tv-sarjan (tuolla aiemmin) linkkinä esitellyissä kuvissa ?
Vierailija kirjoitti:
Ja kukaan ei puutu siihen, että yksi autossa istui jonkun sylissä ja vaaransi näin kaikkien autossa olijoiden hengen. Ryyppyporukalla on iso riski joutua onnettomuuteen, kun autossa on ylikuormaa ja kaikki muut ilmeisesti kännissä paitsi kuski.
Nyt kun olen lakannut nauramasta ap:n kysymykselle ja olettamille sekä hulvattomille vastauksille, vakavoidun minäkin. Olet nimittäin oikeassa. Pieni, irrallinen esine - vaikka pienikokoinen koira - voi kolarissa tappaa ihmisen. Saati sitten täysikokoinen, massiivinen av-mamma.
Kyse on kauneudesta, seksikkyydestä, naiselllisuudesta.... ei siitä onko nainen nuori.
Vierailija kirjoitti:
Eli jos miehellä on vaikkapa koira sylissään niin..?
Miksi kukaan ei tartu tähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tollasissa tilanteissa monella jöpöttää
En saa nyt kiinni onko tässä sarkasmia vai ihanko oikeasti on näin?
Sä nyt tuskin saat kiinni mistään muustakaan.
Ja nyt tälle miesparalle tuli ero, koska farkkujen etumus haisi himassa sun hiuttamallesi vieraalle pillulle. Jätettiin se sika!