Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin kaverin tuparit välistä, kun olen flunssassa

Vierailija
22.09.2017 |

Eli tuparit ovat nyt käynnissä, olen ollut flunssassa maanantaista saakka. Flunssa vaikuttaa vielä vointiini. Olin kuitenkin jo siis facebook-ryhmässä ilmoittanut meneväni, mutta tästä aikaa pari viikkoa. Olen puhunut kaverini kanssa viime päivinä, ja hän tiesi, että olen flunssassa. Ajattelin kuitenkin tähän päivään saakka, että kun lepään niin flunssa menisi jo tähän mennessä ohi. No eipä mennyt. Otin flunssalääkettä kun heräsin, laittauduin ja ajattelin mennä tupareihin kauppakeskuksen kautta. Ostin kaverilleni viinipullon ja menin vaatekauppaan sovittamaan hametta. (Joka minun oli pitänyt ostaa koko viikon, mutta flunssan takia en kaupoillekaan aikaisemmin päässyt.) Kokoajan kävellessäni minulle nousi kamala hiki ja koin oloni ihan flunssaiseksi. Vaatekaupassa katsoin, että selkäni oli hiestä märkä ja naamassanikin hikipisaroita. Soitin kaverilleni ja pahoittelin, että olin tulossa, mutta minulla on niin kamala flunssa, etten millään pääse, ja etten halua tartuttaa muita/tulla ystävän tupareihin ihan flunssaisen näköisenä.
Onko tämä teistä ok? Ystäväni kyllä ymmärsi, harmitteli kun en päässyt, ja sanoi, että nähdään sitten ensi viikolla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen loppuhuipennus sitten tarinassasi :)) vähän lässähti.

Vierailija
2/8 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, mietin, että olisiko minun pitänyt kuitenkin kohteliaisuuttani mennä käymään? Mutta sitten ajattelin flunssaista olemustani ym. ja etten viitsi mennä paikalle... AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mennä puolikuntoisena sinne? Mä en olisi viitsinyt edes raahautua kauppaan hameita kokeilemaan, jos koko viikon olen ollut flunssassa. Huh. Ihan ok. Ja jos ei ymmärrä, niin ei sitten.

Vierailija
4/8 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mennä puolikuntoisena sinne? Mä en olisi viitsinyt edes raahautua kauppaan hameita kokeilemaan, jos koko viikon olen ollut flunssassa. Huh. Ihan ok. Ja jos ei ymmärrä, niin ei sitten.

Sitä minäkin. Jäi vain tapauksesta huono mieli, kun olin odottanut tupareita, ja mietin, että pettyykö ystäväni. Toinen läheiseni siis sanoi, että olisin voinut edes mennä käymään. Ihmettelin, että miksi puolikuntoisena.

Ystäväni ymmärsi hyvin. Ja olin kaupassa ihan kipeänä ja halusin vain lähteä takaisin kotiin sairastamaan. AP

Vierailija
5/8 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kaveri ei mieltään pahoittanut, niin miksi edes pohdit asiaa?

Vierailija
6/8 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos kaveri ei mieltään pahoittanut, niin miksi edes pohdit asiaa?

Koska toinen läheiseni kysyi puhelimessa, meninkö tupareihin, ja sanoin että olen flunssassa, koen oloni kipeäksi enkä mennyt. Hänen mielestään minun olisi kohteliaisuussyistä pitänyt mennä käymään... Mielestäni taas ei ihan flunssaisena ja selkä ja paita hiestä märkänä...AP

Vierailija
7/8 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei, olisit saattanut tartuttaa flunssaasi, se tuskin olisi kaveristakaan mukavaa ollut. Tuparit ei ole mikään iso juttu. Edes häät ei ole niin tärkeät että pakko olisi mennä paikalle pää kainalossa (paitsi omat) :D Eli ole rauhalusin mielin vaan.

Vierailija
8/8 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei, olisit saattanut tartuttaa flunssaasi, se tuskin olisi kaveristakaan mukavaa ollut. Tuparit ei ole mikään iso juttu. Edes häät ei ole niin tärkeät että pakko olisi mennä paikalle pää kainalossa (paitsi omat) :D Eli ole rauhalusin mielin vaan.

Joo hyvä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän