Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miksi mies ei anna

Vierailija
22.09.2017 |

Käyttää tippaakaan alkoholia kun ei voi itse enää ottaa yhtään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut nyt ilmeisesti lapsista, joiden mies ei anna käyttää alkoholia. Se on ihan oikein, sillä alkoholi on aikuisten juoma. Lapset voivat juoda vaikka mehua.

Täysi-ikäinenhän alkoholin juomiseen ei tietenkään tarvitse kenenkään lupia.

Vierailija
2/7 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut nyt ilmeisesti lapsista, joiden mies ei anna käyttää alkoholia. Se on ihan oikein, sillä alkoholi on aikuisten juoma. Lapset voivat juoda vaikka mehua.

Täysi-ikäinenhän alkoholin juomiseen ei tietenkään tarvitse kenenkään lupia.

Itsestäni puhun. En jaksa sitä riehumista ja huutoa jos edes ehdotan ottavani jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on sulle paha pakkomielle, eikä se tosin ole ainoa. Koita nyt keksiä itselles se harrastus.

Vierailija
4/7 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi on sulle paha pakkomielle, eikä se tosin ole ainoa. Koita nyt keksiä itselles se harrastus.

Ei ole pakkomielle mutta mitä pahaa siinä on jos viikonloppuisin ottaisi lasin viiniä?

Vierailija
5/7 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on huonoja kokemuksia siitä, mitä tapahtuu jos otat. Hän varmaan myös tietää kokemuksesta, jääkö ottamisesi siihen yhteen tippaan.

Vierailija
6/7 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on huonoja kokemuksia siitä, mitä tapahtuu jos otat. Hän varmaan myös tietää kokemuksesta, jääkö ottamisesi siihen yhteen tippaan.

Kyllä se jää siihen lasilliseen eikä mitään ihmeellistä tapahdu. Tuntuu että hän on kateellinen ja haluaa kieltää kaiken minulta.

Vierailija
7/7 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän OT ehkä, mutta moniko mies on raivoraittiina kun nainen on raskaana ja/tai imettää..? Eli jos ei itse voi, ei saa toiselta kieltää vaan sillä perusteella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi