Vaimo ei tykkää suuseksistä; minä antaisin kyllä. Mikä neuvoksi?
`Tykkään" nuolla pimppiä, kun kerran päässyt makuun aina haluis. Tosin ex-vaimo tykkäs ja paljon istui joskus kun nukuin jopa naamalleni. Nuole poika
Nykyinen vaimoni ei tykkää mikä avuksi.
Josku (liian harvoin) ottaa suikkiin minulta, aika usein innostuu tuohon kun hieron häntä. Selässäkin näyttää olevan kiihotuspisteitä. Kiitos kun vastaat
Kommentit (2)
Kiitokset vastauksestasi. Tuo saattaa olla totta. Kerron usein että haluaisin nuolla pimppiäsi. Ajattelen että tuo on osa esileikkiä, eikä sitä jaksa itsekään pitkään, niska tulee kipeäksi ja kielikin ja koko suu ;)
En ole kehunut, MUTTA kehunpa. Vaimo on orgasmin tulossa aika hiljainen, ei voihki. Siksi haluaisinkin että saisi kunnon äänekkäät orkut; toki saa orkut aina. Mutta ei niin huuto-orkut kuten naapurin naapurihuoneiston nuorehhko sinkku naistensa kanssa. Tosi kovaa huutoa. Toki saa nytkin.
Tykkään myös kun vaimoni joskus alkaa puhumaan todella rivoja ja tuhmia. Kiihottaa valtavasti. Kehuu kovaa kyrpäääni....
"Jorma" jo nyt ihan tanakkana ;)
Itse en juuri erityisesti välitä olla nuoltavana, varmaan lähinnä siksi että minusta tuntuu ettei mieheni erityisesti nauti siitä ja alan miettimään että näytän alapäästäni jotenkin epäviehättävältä tms, plus koko touhu kestää kauhean kauan. Oikeastaan luulen että se on sellainen noidankehä, jossa ajattelen että koska homma kestää niin mies kerkee kyllästymään ja sitten näiden ajatusten myötä homma pitkittyy entisestään kun keskityn epäoleellisiin ajatuksiin.
Oletko kehunut vaimosi pillua ja sen makua tai kerrotko muuten miten ihanalta sinusta tuntuu että hän nauttii jne?