Ihmiset jotka "eivät pidä" teestä
Eivät ole koskaan maistaneet kunnolla tehtyä teetä. Hiukan kupissa kostutettu Liptonin pussi ei edusta kunnolla tehtyä teetä. Ei myöskään liian kitkerä tee.
Itse juon täysin yhtä paljon hyvää kahvia kuin hyvää teetä. Huonoa kumpaakaan en juo.
Miksi ihmiset yleensäkin tuomitsevat jonkun ruoka-aineen yhden maistamisen perusteella. Eivätkö juntit ymmärrä että kaikesta on huonoa ja hyvää!
Kommentit (7)
Samaa mieltä.
t. hyvän kahvin ja hyvän teen ystävä
Olen juntti. Olen maistanut pussiteetä ja hyvin valmistettua teetä. En tosiaan pidä teestä, vaikka joskus juon sitä. Miten sen maku jonkun friikin asenteella parantuisi?
Minä taas ymmärrän oikein hyvin jos joku ei pidä teestä. Ei edes siitä kunnolla valmistetusta.
Sillä minusta kaikki kahvi, jota ikinä olen juonut, on ollut pahaa. Paha kahvi on ihan hirveää, täysin juomakelvotonta ja se todella viimeisen päälle oikein hyvä hyvin tehty kahvi on ollut vaan epämiellyttävän makuista. Ja tässä kahvinkulutuksen suurmassa on todella jo sosiaalisen paineen vuoksi tullut maisteltua niitä kaikenlaisia kahveja jo melkein parinkymmenen vuoden ajan. Hyh.
Teestä juon kyllä sen pussiteenkin, jos muuta ei ole tarjolla. Mutta minä pidän teestä.
Koska tee maistuu enemmän kuumalle vedelle. Olen juonut sekä irto-, että pussiteetä.
Ihmiset, jotka eivät pidä sikareista, eivät ole maistaneet rakkaudella ja ammattitaidolla käsin käärittyä, hyvin humidorin hellässä huomassa säilytettyä kuubalaista sikaria?
Juon vihreää teetä. Juon kahvin mustana.
Tumma tee aiheuttaa yökkäysrefleksin. En tiedä miksi.
Olen varmaan outo, mutta mun mielestä halpa Rainbow Earl Gray pussitee on hyvää! Yleensä kaikki haukkuvat halpoja teelaatuja. Itse juon teen vahvana pienen makeutuksen kanssa. Juon kyllä kaikenlaista teetä muutenkin.
Wittu UP!