Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ns kommandona kulkeminen OK?

Vierailija
22.09.2017 |

Meillä 15-vuotias (poika) ilmoitti, ettei käytä enää boksereita. Ihmettelin kun ei ollut pyykissä mitään. Kuulemma mukavampi ilman. Tiedän kyllä, että näitä on, mutta tuntuu oudolta. Voiko tuosta olla jotain konkreettista haittaa, terveys ym?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Ns.-lyhenteen käyttö ilman pistettä ei ole.

Pitkät housut kannattaa pestä usein, ettei poika haise spurgulta.

Vierailija
2/13 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok jos poika itse pyykkää niitä farkkuja ja verkkareita ym ettei ala haista pallihieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole käyttänyt boksereita nyt muutamaan kuukauteen, kesällä ne hiostavat ja puristavat koska hyvänmallisia boksereita ei tahdo löytää. Olen hoikka mies ja silti XL-kokoiset bokserit puristavat sukuelimiä ikävästi. Pitkät kalsarit eivät purista, mutta niiden aika on sitten pakkasten aikaan. M35

Vierailija
4/13 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sano että jättää pois ne päällishousut myös, niin kaikki saa haistella persettä kub sitäätätäätäät ratatatta es ln cs

Vierailija
5/13 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite 18v jäbä ja monta vuotta jo ollu ilman alkkareita. On oikeesti tosi yleistä.

Vierailija
6/13 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ite 18v jäbä ja monta vuotta jo ollu ilman alkkareita. On oikeesti tosi yleistä.

Alkkarithan pitäisi vaihtaa ja pestä päivittäin. Miten usein peset farkut?

Vierailija
7/13 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siitä muuta haittaa ole kuin että pitkät housut on vaihdettava melkein joka päivä.... toisen myös että voi saada tulehduksen ainakin talvella helpommin... Istuessaan esimerkiksi kylmällä alustalla... En itsekkään tykkää yhtään puristavista alushousuista... Pitkät kalsarit myös voisi olla pakolliset.

Vierailija
8/13 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkkarithan pitäisi vaihtaa ja pestä päivittäin. Miten usein peset farkut?

Ei noita voi oikeen verrata. Siinähän just säästää pyykkiä kun ei käytä alkkareita. En sillei erityisen usein pese farkkuja mut aina kun tarvii. Enkä aina farkkuja käytä vaan on muitakin. Kommandona kuitenkin aina, myös talvella. Ekan kerran tein sillei 13 tai 14 vuotiaana ja on yks kaveri kellä on sama homma. Tuntuis tosi oudolta käyttää boksereita tai muitakaan alkkareita.

Vierailija
9/13 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin ok. Oon 19v jäbä ja käytän päivittäin farkkuja kommandona yleisillä paikoilla. Tein tollai jo 13v tai ainakin 14v iässä. Tosi monet teini-ikäset pojat ei käytä alkkareita.

Vierailija
10/13 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö teinixit, miksi joitakin tyyppejä nimitetään pskahousuiksi?

Vierailija
11/13 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullut, että kommandona kulkisivat italialaiset miehet, onko siis levinnyt tämä tapa myös kylmään Pohjolaan :)

Vierailija
12/13 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täs helteiden aikaan aika monetkin kaverit (16-19v) käytti farkkuja ilman alkkareita.

Vierailija
13/13 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok, miksei ois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän