Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietin tässä, että johtuukohan pitkäaikainen henkinen pahoinvointini siitä, etten ole koskaan kyennyt ilmentämään miehuuttani oikein millään elämän osa-alueella

Vierailija
21.09.2017 |

Yksi miehuuden tärkeä osa-aluehan on se, että kykenee luomaan kaverisuhteita toisiin miehiin/poikiin, pääsee mukaan ryhmän henkeen, kykenee luomaan kontakteja, pääsee niiden avulla elämässään eteenpäin jne. Itselläni ei ole ollut koko aikuisikäni aikana yhtään kaveria, ja lapsena ja nuorenakin epäonnistuin pahasti varsin vähäisissä kaverisuhteissani. En vaan koskaan onnistunut kai olemaan oikein hyvä kaveri, joten suutuin ja loukkaannuin herkästi, tuntui ettei minulla ollut koskaan mitään yhteistä oman ikäisteni ja omaa sukupuoltani edustavien henkilöiden kanssa, kaverisuhteet usein päättyivät syystä tai toisesta, jouduin kiusatuksi jne.

Tuntuu, että olen ollut varmaan puolet elämästäni ihan tyhjän päällä ja tuuli ajolla. En usko, että mikään terapia tai lääkitys auttaa minua elämässäni eteenpäin, vaan tarvitsisin ihan konkreettisia onnistumisen kokemuksia elämässäni. Työ-tai koulutuspaikka nyt kuuluu usein ihmisen arjen itsestäänselvyyksiin, mutta niidenkin kanssa on vähän niin ja näin, jos oma jaksaminen on aina ihan heikoilla kantimilla alakuloisuudesta johtuen.

Tuntuu, että omana aikanamme melkeinpä ainoa tapa normaalille miehelle toteuttaa omaa miehuuttaan on joku kukasta kukkaan hyppivän pelimiehen ura. Valitettavasti itselläni ei ulkonäkö vaan yksinkertaisesti koskaan tule riittämään siihen, että onnistuisin iskemään ollenkaan merkittävässä määrin naisia esim. baareista tai Tinderistä tms. Onhan se kurjaa, että jotkut onnistuvat kaatamaan mallintasoisia naisia kuin heinää, ja itse olen jäänyt tässäkin suhteessa osattomaksi.

Ikävä kyllä en ole koskaan osannut tuntea vetoa mihinkään avioliittoon, perheen perustamiseen jne. Olen kai nähnyt liian kauan ja liian nuoresta saakka, millaista naisten seksuaalinen käyttäytyminen todella on, ja millä perusteilla he partnereitaan valitsevat. Aika illuusioton olo, etten sanoisi. Sikäli kuin minulla on mitään annettavaa naisille edes pidemmässäkään suhteessa, niin kuitenkin kiinnostukseni sellaisiin on olematon, koska avioliittokin on nykypäivänä pelkkä kuollut kirjain, ja käytännössä monilla on avioliitossakin lakkaamatta haku päällä, nainen voi koska tahansa pettää tai jättää miehensä, koska ei tarvitse miestä oikein mihinkään pidemmällä tähtäimellä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele pekka saurin yölinja läpi ehkä löydät vastauksen.

Vierailija
2/27 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paina resetiä ja tee asioita joita et koskaan ole tehnyt mutta jotka jotenkin ovat kiehtoneet sinua. Tai hyppää tuntemattomaan, pidä tietysti itsestäsi huolta, ja muista myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen terapiaa, koska sekä käsitys itsestäsi ja miehuudeksi mieltämästäsi tilanteesta, että naisista on mielestäni hyvin erikoinen. Toivon, että tilanteesi paranee ammattiauttajan kanssa juttelemalla.

Vierailija
4/27 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyyssuhteiden luomisessa ei ole kyse miehuudesta vaan vuorovaikutustaidoista. Ja ehkä persoonallisuuden häiriöstä. Mene juttelemaan terapeutille..

Vierailija
5/27 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on älykkäin ja koskettavin kirjoitus, minkä olen tällä palstalla lukenut.

Vierailija
6/27 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kaikki tarvitsevat vertaisseuraa, merkityksellisiä ihmissuhteita, opiskelupaikan, työn, naisetkin tarvitsevat, usko tai älä.

Mutta tämä loput kaksi kappaletta, joka sisälsi kopioituja kliseitä joltain punapillerisivustolta... Mitä kettua nyt taas? Ei vielä se, kun ei ole mitään yksilöllisiä haaveita, mutta kun niitä tusina-ajatuksia ja tusinahaaveita kaatamisista yms. ei osata edes sanoittaa itse! Eikö se tunnu pahalta, kun on tuollaista tauhkaa päässä?

Vierailija
7/27 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on älykkäin ja koskettavin kirjoitus, minkä olen tällä palstalla lukenut.

t. Aloittaja?

Vierailija
8/27 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onhan se kurjaa, että jotkut onnistuvat kaatamaan mallintasoisia naisia kuin heinää, ja itse olen jäänyt tässäkin suhteessa osattomaksi.

Ikävä kyllä en ole koskaan osannut tuntea vetoa mihinkään avioliittoon, perheen perustamiseen jne. Olen kai nähnyt liian kauan ja liian nuoresta saakka, millaista naisten seksuaalinen käyttäytyminen todella on, ja millä perusteilla he partnereitaan valitsevat"

Pahoittelen, mutta vaikutat ulisijalta. Tutustu VERTAISIISI naisiin, niin maailmasi voi muuttua kummasti.

Vierailija
9/27 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" kai nähnyt liian kauan ja liian nuoresta saakka, millaista naisten seksuaalinen käyttäytyminen todella on, ja millä perusteilla he partnereitaan valitsevat."

Eli mitä? Mutsis hu*ras ympäri kyliä?

Siltähän toi vähän kuullostaa.

Vierailija
10/27 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on erikoisen ulkokohtaiset näkemykset naisista. Nainen ei ole mikään erillinen laji, meitä on monenlaisia kuten miehiäkin. Jotkut ovat sellaisia pleijereitä kuin kuvaat, jotkut samanlaisia kuin sinä itse.

Itse rakentelemasi epärealistiset kuvat ihmisistä estää sinua kohtaamasta ketään aidosti.

Ihan kuin pelkäisit kaikkia ihmisiä. Onko sinut opetettu siihen? Onko sinua ylisuojeltu?

Vierailija
11/27 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee nyrkkeilemään, eikö se ilmennä miehuutta. Tai sit Billy Elliot -tyyliin balettia.

Vierailija
12/27 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy otattaan testo-arvot..jos ovat alhaalla, niin korvaushoitoa.

Vierailija
13/27 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postaile peniskuvia tietämillesi naisille.

Vierailija
14/27 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" kai nähnyt liian kauan ja liian nuoresta saakka, millaista naisten seksuaalinen käyttäytyminen todella on, ja millä perusteilla he partnereitaan valitsevat."

Eli mitä? Mutsis hu*ras ympäri kyliä?

Siltähän toi vähän kuullostaa.

Tai sitten hän ei viitsinyt lähteä naapurikylään asti, mikä selittää vielä enemmän.

Vierailija
15/27 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käy otattaan testo-arvot..jos ovat alhaalla, niin korvaushoitoa.

Tää olis toimiva ratkaisu kaikille uli-miehille, joille ongelmat ovat aina itsen ulkopuolella. Korjatkaa ne testotasonne ensin kohdalleen eli katse peiliin.

Vierailija
16/27 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et saa konkreettisia onnistumisen kokemuksia ennen kuin olet raivannut pois ne asiat jotka estää onnistumisen. Tai ainakin tehnyt niille niin paljon kuin pystyy, ja jos eteenpäin ei pääse kannattaa esim etsiä samanhenkisiä kavereita eikä yrittää jääkiekkojoukkueeseen. Ymmärsin tässä yksi päivä että se sama ongelma joka autisteilla on muiden ihmisten käytöksen ja motiivien tulkitsemisessa koskee myös heidän tulkintojaan omasta itsestään. He ovat tässä asiassa yhtä sokeita. Sen takia sinun pitäisi ap oikein erityisen paljon yrittää kuunnella kun muut neuvovat, mutta päätät jääräpäisesti törmäillä huoneessa ja iskeä päätä seinään vaikka muut kertoo sulle että et näe ja voisitko tuon sokean törmäilyn sijaan kuunnella kun sua neuvotaan.

Vierailija
17/27 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että sinulla on persoonallisuushäiriö. Käsityksesi sekä itsestäsi että muista ihmisistä vaikuttavat vääristyneiltä. Samoin ajatuksesi sekä miehuudesta että naiseudesta ovat epänormaaleja.

Tämän vuoksi sinun mitä todennäköisimmin onkin pysyvästi vaikeaa ellei mahdotonta luoda vuorovaikutus- saati sitten ihmissuhteita, ystävyydestä ja työelämästä parisuhteisiin.

Intensiivisen psykoterapian avulla ehkä pystyisit korjaamaan vääristyneitä ajatus- ja käyttäytymismallejasi. Sanon ehkä, koska persoonallisuushäiriöiden hoito on vaikeaa.

Vierailija
18/27 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi yök mikä kirjoitus. :D Se oli jo ankeudessaan suorastaan koominen. Ehkä ap voisikin menestyä koomikkona? Hän voisi vetää iltoja, jossa istuu ypöyksin lavalla vaikka keittiönpöydän ääressä ja siinä mietiskelisi tällaisia syntyjä syviä. Jutuista saisi pienellä hiomisella joihinkin kolahtavia ja kuiva huumorintaju jäisi mieleen.

Asiassa olisi vain yksi mutta. Jos nämä illat menisivät hyvin, niin hän saisi kaikenlaisia selkääntaputtelijoita ja ulina muuttuisi tekoulinaksi menestyksen myötä. Mutta mietipä ap tätä! :)

Vierailija
19/27 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä naisia. Etsi omanlaisesi.

Haluaako kaikki miehet itselleen sennyhden kauniin naisen? Kaikki haluaa saman?

Miesten pitäisi kanssa herätä prinsessa unesta ja hankkia itselleen kumppani.

Anoppi aina kertoo kuinka miehet jahtasivat häntä. Kaunis on ollut - kauneus katosi, mutta hirveä luonne jäi. Luonne ratkaisee loppupeleissä ja kauneus on bonus.

Vierailija
20/27 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin omaan mieheen vaikuttaa hänen äitinsä.

Äiti on kyykyttäjä. Mies on alistettu jo lapsena.

Välillä huvittaa kun mies haluaa olla tossun alla.

Yritän sanoa hänelle, että "päätä itse" - pelkää tehdä päätöksiä ja kantaa vastuuta. On luonteeltaan mukavuuden haluinen.

Jos parisuhteessa ollaan niin yhdessä päätetään. Meillä anoppi yrittää päättää😂

Vaikea äitisuhde vaikuttaa mieheen. Jotkut äidit haluavat pitää poikansa itsellään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi