Miksi torissa on niin vaikeaa myydä mitään laadukkaampaa?
Eikö siellä käy keskituloisia ekologisia ihmisiä ollenkaan. Ilmaiseksi varmaan kelpais, mut jos olet ostanut lapsille haalarit uusina, että pitää varmasti veden ulkopuolella, ei menekään kaupaksi tai ehkä pilkkahinnalla. Ei maksa vaivaa siis.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hinta on ollu mielestäni kohtuullinen 100€ haalari polkuhintaan 25€. Yhden kauden aina yhdellä lapsella käytetty. Lapsilla iso ikäero niin ei voinut suoraan kierrättää isommalta. Tuohon päälle pitäis vielä kotiovelle ilmaiseksi saada. Mitä minä siitä hyödyn, että laitan myyntiin. Tarkkailen viestiliikennettä ja poltan bensaa. Ei maksa siis vaivaa. Ja on totta, että kaikenlaisia huijareita on toki liikenteessä myös, joskaan en usko, et mitättömän kuluman pitäis vaikuttaa mihinkään, jos hinta on tuo ja haalari lähes uusi.
ap
Onko haalari siis vuosia maannut jossain varastossa? Eli vaikkei siinä kulumaa olisikaan on vanhan näköinen ja ostaja saattanee miettiä monellakohan lapsella sitä on ehditty käyttää.
Ja tosiaan, ostajana minua ei kiinnosta paljonko tuotteen myyjä on tuotteesta aikanaan maksanut. Jos vastaavia tuotteita (ei ehkä samaa merkkiä mutta laadultaan tasavertaisia) saa kaupasta uutena halvemmalla tai lähes samaan hintaan niin miksi maksaisin silloin käytetystä saman? Jostain tietystä kuosista voisin maksaakin, esimerkiksi Molon Rainbow (meniköhän oikein) ja Lassien pesukarhu, Reimalla oli yksi vihreä kettu-pupu-haalari aivan ihana, ei minua ne merkit kiinnosta vaan se käyttötarkoitukseen soveltuvuus ja ulkonäkö. Keväisin tai kesälläkin (myös näin syksyllä uusien mallistojen tultua jos niitä vanhoja vielä löytyy) kaupat myyvät viime talven haalareita -50% ja -70%, laskepa huviksesi paljonko satasen haalarille jää uutena tuolloin hintaa ja onko sinun hintapyyntisi tuohon verrattuna ollenkaan kohtuullinen. Kaupasta voi saman tuotteen löytää siis 30-50€ hinnalla ja sinä pyydät 25€.
Voi apua näitä.. Ei tietenkään vaan olen myymässä nuoremman haalaria. No ehkä siitä vapautuu sitten lämpöenergiaa uunin pesässä. On niin paksua kangasta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää usko näihin "vähän pidetty", "yhden talven pidetty", "kerran pidetty" jne. Monesti huvittaa nuo mainostekstit kuluneen ja nuhjusen tuotteen yhteydessä. Tekis mieli kysyä myyjältä, että vuoden vai kaksiko "se kerta" kesti 😘.
Et usko totuuteen. No minkä minä sille voin. Eikä taatusti ainakaan mun tuotteet näytä, kun ei sitä ole tai sitten on katsojassa vika.
ap
Kyllä ne vaan joskus voi olla yhden kauden pidetty, jos on vaan yksi lapsi tai niin kun a.p:n tapauksessa iso ikäero lapsilla tai eri sukupuolta. Lapset kun kasvaa niin nopeasti. Ei sitä viimesyksyn haalaria voi enää seuraavana syksynä tunkea hyvänen aika sentään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää usko näihin "vähän pidetty", "yhden talven pidetty", "kerran pidetty" jne. Monesti huvittaa nuo mainostekstit kuluneen ja nuhjusen tuotteen yhteydessä. Tekis mieli kysyä myyjältä, että vuoden vai kaksiko "se kerta" kesti 😘.
Et usko totuuteen. No minkä minä sille voin. Eikä taatusti ainakaan mun tuotteet näytä, kun ei sitä ole tai sitten on katsojassa vika.
ap
Sähän kirjoitit jo, että on vähän kulumaa ja silti kuin uusi. Ei ostajat tyhmiä ole: nuo poissulkee toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sähän kirjoitit jo, että on vähän kulumaa ja silti kuin uusi. Ei ostajat tyhmiä ole: nuo poissulkee toisensa.
Korjaan, olikin "mitätön kuluma".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Nimenomaan on, siis tyhmiä! :D Tottakai yhdenkin kauden jälkeen on edes hyvin hyvin vähäistä kulumaa polvissa. Itsekin olen tarkkasilmäinen. Välillä näkee monilla sellaisia lumppuja myytävänä, että ihan myötähävettää hinta laatu suhde.
ap
Kukaan ei osta kulunutta tuolla hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei osta kulunutta tuolla hinnalla.
Onhan se toki eriasia, onko se karheuma (jos sitäkään) reimatecin haalarissa vai h&m:än haalarissa. Halpatuotanto riepu on kohta puhki, kallis ei. Kankaan laatuero. Sittenpä mä en vaan myy, problem solved.
ap