Hellä hieromasauva
Moi,
paikoiltani oon ns herkkä eli toiveissa hieromasauva, jossa ei liian voimakasta vibraa, mut joka siti tuntuisi hyvältä. Suosituksia?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Jelly jortikka
Tuossahan ei ole mitään vibraa ja muutenkin täysin onneton patukka.
Mahtaakohan herkkyytesi olla sitä, että olet tosi tiukka? Mulla ihan sattuu kun lihakset puristuu dildoon tosi tiukkaan ja suorastaan työntää sen väkisin ulos. Käytänkin vibraattoria vain ulkoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan herkkyytesi olla sitä, että olet tosi tiukka? Mulla ihan sattuu kun lihakset puristuu dildoon tosi tiukkaan ja suorastaan työntää sen väkisin ulos. Käytänkin vibraattoria vain ulkoisesti.
kyllä minä taidan aika tiukka olla, se tosin lienee suhteellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä minä taidan aika tiukka olla, se tosin lienee suhteellista.
Luulet vaan.... :/
Hyvä vibra, tehty turvallisesta materiaalistakin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vibra, tehty turvallisesta materiaalistakin.
Tuolta nyt ainakaan kukaan ei osta yhtään mitään.
Oi rakas kumipippeli, ota minut et hellästi koska olen niin herkkä. =)
Limpy, löysempää lerppua ei olekaan. Sitä ei saa edes sisäänsä vaikka kuinka yrittäisi.
Sähkösauva on hellä ja vieläpä täysin äänetön
Ihan parasta hellittelyyn ja kovempaankin menoon!
Vierailija kirjoitti:
Ihan parasta hellittelyyn ja kovempaankin menoon!
Pakko myöntää, että vinkkaaja on oikeassa.
mielestäni parasta kun ei ole vibraa ollenkaan. jelly red-dildo (kaalim. verkkokaupasta) on mielestäni hyvä :) perinteiseen penetratioon. hitsi kohta alkaa tehdä mieli... ehkäpä liian pehmeä joidenkin makuun?
Ääni myös sähkösauvalle. Vibran voi laittaa halutessaan lisäksi päälle. Tai nauttia vain aaltoilevasta tunteesta.
Sehän on käyttäjästä kiinni kuinka hellästi sitä sauvaa käyttelee.
Toi on niin pehmee löntti ettei sitä saa edes sisään, joten taatusti hellä. =))