Hellä hieromasauva
Moi,
paikoiltani oon ns herkkä eli toiveissa hieromasauva, jossa ei liian voimakasta vibraa, mut joka siti tuntuisi hyvältä. Suosituksia?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
No kyllä siihen sellainen xxxxxl mahtunee.
Lisäksi nuo sen perässä esitellyt nänninipistimet tuovat kivan lisämausteen touhuun;)
Aika pliisuja vehkeitä, ei tunnu miltään mun teräsnänneissä.
Vierailija kirjoitti:
Moi,
paikoiltani oon ns herkkä eli toiveissa hieromasauva, jossa ei liian voimakasta vibraa, mut joka siti tuntuisi hyvältä. Suosituksia?
Hilti on hellä.
Suosittelen jotain pintamateriaalilta pehmeää kuten silikonista tai jotain "real skin" pintaista sauvaa. Kovamuovinen ei ehkä sovellu herkkiksille niin hyvin....?
Rajuja rakastajia tosiaan. Kyllä sitä on naisille monenlaista värkkiä, mistä valita. Meneekö tämä sauvahommakin ihan hifistelyksi.
Vierailija kirjoitti:
Rajuja rakastajia tosiaan. Kyllä sitä on naisille monenlaista värkkiä, mistä valita. Meneekö tämä sauvahommakin ihan hifistelyksi.
Mennyt jo aikoja sitten hifistelyksi. Löytyy vaikka mitä säätöjä sekä pumppaavaa, lämmittävää ja imevää mallia.
Vierailija kirjoitti:
Hanki sellanen lerppu.
Impotentti dildo?
Dildo ilman vibraa on aika hellä. Liikkuu juuri niin paljon kuin itse liikutat.
Hiljaa ja varovasti kirjoitti:
No tuossa sivustolla olisi Tuo ensimmäinen aika hellävarainen:
aikamoinen rokotiili tuo kakkoskuvan masiina.
Vai pitäis pimppisauvan olla hellä. Varmaan vähän romantiikkaakin saisi olla?
Sauvaa emättimeen? Eikö aito maistu?
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole miestä, eikä halua sellaista edes hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Moi,
Limpy, siinä ei ole värinää ja pehmeä on kuin pumpuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi,
tää on niin löysä lerppu ettei sitä saa edes sisään laitettua. tarkotettu varmaan transuille joksikin feikkipenikseks?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi,
tää on niin löysä lerppu ettei sitä saa edes sisään laitettua. tarkotettu varmaan transuille joksikin feikkipenikseks?
Festareilla oli joku jätkä pistänyt tuollasen vetoketjunsa väliin ja kuljeskeli ympäriinä patukka heiluen. koskin siihen ja oli muuten älyttömän pehmeä.
Vierailija kirjoitti:
Maistuu sekin. Ei nämä ole toisiaan pois sulkevia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maistuu sekin. Ei nämä ole toisiaan pois sulkevia.
nii joo ja onhan se toinenkin reikä....
Muista myös reilusti liukastetta. Semmoinen vähän paksumpi geeli suojaa herkkiä paikkoja paremmin kuin ohut liru.
Vierailija kirjoitti:
Muista myös reilusti liukastetta. Semmoinen vähän paksumpi geeli suojaa herkkiä paikkoja paremmin kuin ohut liru.
TÄMÄ!
No kyllä siihen sellainen xxxxxl mahtunee.
Lisäksi nuo sen perässä esitellyt nänninipistimet tuovat kivan lisämausteen touhuun;)