Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuulin tänään töissä, etten ole oikeasti naimisissa :)

Vierailija
21.09.2017 |

Olen töissä naisvaltaisella alalla. Tulin tähän työpaikkaan keväällä. Menin naimisiin pari viikkoa sitten ja asia tuli nyt puheeksi kahvipöydässä. Voi taivas sitä taivastelun määrää! Kahvipöytäraati oli enemmän tai vähemmän tosissaan sitä mieltä, etten ole kunnolla naimisissa, koska a) pidin oman nimeni, b) minulla on vain yksi sormus enkä edes pidä sitä joka päivä, c) menimme maistraatissa naimisiin arkipäivänä (palkallinen vapaa) ja d) emme pitäneet minkäänlaisia juhlia emmekä aio sellaisia pitääkään vaan menimme naimisiin kahdestaan. Meillä ei ole lapsia eikä niitä tulekaan emmekä ole naimisiinmenosta juurikaan ilmoitelleet perhettä ja lähintä ystäväpiiriä lukuunottamatta.

Olin niin huvittunut tästä ajattelumallista, että heitin vielä vettä myllyyn ja kerroin, että meillä on avioehto. Asun pienessä maalaiskaupungissa ja olen kotoisin vielä pienemmästä paikasta, joten tiedän kyllä millainen ajatusmaailma ihmisillä voi olla. Ei tietenkään kaikilla, mutta näköjään nämä 5 n. 25-60 vuotiasta naista ovat hyvinkin perinteisiä ajatusmaailmaltaan :D

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en taida olla naimisissa :) Naispappi vihki, ei ollut morsiuspukua eikä juhlia, en käytä sormusta, pidin oman nimeni ja lapsellani on minun sukunimeni ja avioehtokin löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla