Tsempatkaa mua lähtee jumppaan...
18.15 vesijumppa ja mä vetkuan vielä kotona. Potkikaa muhun vauhtia!
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina ihan sama ongelma, tosin mulla ei oo ees tota etukäteen varattua aikaa ikinä liikunnalle, niin se on vielä vaikeampaa. :D
Oletko maksanut siitä?
Liikuntasetelillä. Ja tää onkin yks pointti; vuorotyö niin en läheskään joka viikko pääse sinne. Tykkään diitä kovadti mutta miten ei perse irtoa taas sohvasta....huoh
Mieti miten hyvä olo tulee sen jälkeen ja mieti vaihtoehtona sitä syyllisyyttä ja oloa jos et lähde. Mutta sähän lähdet koska olet sen arvoinen ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina ihan sama ongelma, tosin mulla ei oo ees tota etukäteen varattua aikaa ikinä liikunnalle, niin se on vielä vaikeampaa. :D
Oletko maksanut siitä?
Liikuntasetelillä. Ja tää onkin yks pointti; vuorotyö niin en läheskään joka viikko pääse sinne. Tykkään diitä kovadti mutta miten ei perse irtoa taas sohvasta....huoh
Auttaisko jos lähtisit ensin pienesti liikkeelle tekemään jotain muuta, vaikka viemään roskat tms. Siitä saattaa lähteä se pahin vetämättömyys pois (tai olla lähtemättä, mutta ainakin olet vienyt ne roskat).
Otin itsestäni kuvan. Johan auttoi! Reppu jo pakattu.
Tapasin mä naisen, tosi lihavaisen...sen selluliittipylly, kävellessä hylly.
Oletko maksanut siitä?