Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erosin koulusta, apua!

Vierailija
21.09.2017 |

Ja tajusin melkein heti että se oli virhe :( Nyt mietin voinko hakea ensi keväänä uudestaan samalle linjalle samaan kouluun, ottaako ne enää minua opiskelemaan kun kerran jo eronnut opinnoista? Kuka päättää ne kouluun valitut? Yhteishausta kyse siis.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa auttaa :(

Vierailija
2/12 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita koululle ja kysy. Saattaa olla että pääset sisään takaisin ihan noin vaan. On niitä muitakin eksyneitä lampaita ollut ennen sinuakin.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse, paikkani on jo täytetty uudella opiskelijalla. oih voih. ap

Vierailija
4/12 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alalle onkin uusi haku jo nyt syksyllä, kehtaanko laittaa heti hakemuksen menemään vaikka olen juuri eronnut sieltä..? ap

Vierailija
5/12 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alalle onkin uusi haku jo nyt syksyllä, kehtaanko laittaa heti hakemuksen menemään vaikka olen juuri eronnut sieltä..? ap

Totta kai voi, mutta tuskin sua valitaan. Et taida enää olla ihan sitä parasta oppilasmateriaalia heille. Hae siis jonnekin muualle.

Vierailija
6/12 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai voi, mutta tuskin sua valitaan. Et taida enää olla ihan sitä parasta oppilasmateriaalia heille. Hae siis jonnekin muualle.

Miksi ei valittaisi? Jos kerta ap hakee yhteishaussa niin ei ne opettajat sitä valintaa tee, vaan sinne valitaan niiden pisteiden mukaan joita hakija saa.

Vierailija
7/12 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei valittaisi? Jos kerta ap hakee yhteishaussa niin ei ne opettajat sitä valintaa tee, vaan sinne valitaan niiden pisteiden mukaan joita hakija saa.

Niissä on myös haastattelut. Ja haastattelut tekee tietysti opettajat.

Vierailija
8/12 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös etusijalla ole nykyään ne, joita ei ole ennen valittu opiskelemaan. Ap:lla on ensikertalaisuus jo mennyt.

Vierailija
9/12 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole haastattelua, onneksi :D ap

Vierailija
10/12 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae ihmeessä uudestaan! Kun ei ole haastattelua niin on tietysti helpompaa, kun ei tarvi edes perustella tilannetta.

Vierailija
11/12 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös etusijalla ole nykyään ne, joita ei ole ennen valittu opiskelemaan. Ap:lla on ensikertalaisuus jo mennyt.

Ja ne kenellä ei ole sillä hetkellä opiskelu paikkaa. Peruskoulun hakuvuonna päättäneet saa 6 pistettä, lisäksi ne kellä ei ole opiskelupaikkaa 8 pistettä.

Vierailija
12/12 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo mikään kehtaamiskysymys ole. Jos haluat sinne takaisin ja olet nyt aikuisten oikeasti varma asiasta niin tietenkin haet. Yhteishaussa valitaan pisteiden perusteella, joten ei valitsemassa ole edes entiset opettajasi. Eikä muutenkaan oppilaitosten tarkoitus ole kampittaa halukkaita opiskelijoita vaan auttaa heitä suorittamaan koulutus läpi.