Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2-tahti bensalle tuntuva veronkorotus - mopoilijoiden vanhemmilla varaa maksaa

Vierailija
21.09.2017 |

Tämä on mennyt aivan älyttömäksi rälläämiseksi.
Koulujen alkamis- ja päättymistunteina ilma sinisenä katkusta, meteli järkyttävä eikä liikennesäännöistä piitata.
Eipä ole köyhyyttä perheissä, joissa pari teiniä mopoilee. Kuitenkin vaaditaan opetusta, kirjoja, ruokailua ja kaikkea mahdollista ilmaiseksi. Tulorajat näihin etuuksiin.

Joukkoliikenne kärsii kun oppilaat eivät käytä, vuoroja vähennetään.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatetaan.  Samalla voisi liikennevakuutusmaksua korottaa, koska ovat riskikäyttäytyjiä liikenteessä

Vierailija
2/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulujen alkamis- ja päättymistunteina ilma sinisenä katkusta, meteli järkyttävä eikä liikennesäännöistä piitata.

Eipä ole köyhyyttä perheissä, joissa pari teiniä mopoilee. Kuitenkin vaaditaan opetusta, kirjoja, ruokailua ja kaikkea mahdollista ilmaiseksi. Tulorajat näihin etuuksiin.

Poliisit muutamana aamuna paikalle,kyllä se siitä rauhoittuu ja talvi tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-tahti bensaa saadaan, kun tavalliseen bensiiniin sekoitetaan pieni tilkka öljyä. Tehdään useimmiten itse. Missä kohtaa ap meinaa veroja korottaa.

Vierailija
4/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh, poliisit eivät korvaansa lotkauta - ei kiinnosta eikä jaksa, kun tietävät etteivät mahda mitään tälle laumalle.  Se on sanktiot mitkä puree ja kukkarolla käynti.

Vierailija
5/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni nyt itse sekoittelee bensojaan, haloo??? Kyllä se on bensiksen  mittarilla käynti.

Vierailija
6/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joukkoliikenteen käyttäjät matkustaa koko ajan toisten rahoilla. Mopoilijat sentään maksaa liikkumisensa itse (tai vanhemmat maksaa).

Vierailija
7/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukkoliikenne on ympäristöystävällisempää, säästää luontoa ja tuo siihen sijoitetut kustannukset moninkertaisena takaisin. Ei näin yksinkertaista asiaa jaksa juurta jaksain selittää, luulisi olen jo jokaisen tiedossa.  KVG.

Vierailija
8/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni nyt itse sekoittelee bensojaan, haloo??? Kyllä se on bensiksen  mittarilla käynti.

Pointti oli varsinaisesti siinä, että missä kohtaa ap meinaa veroja korottaa, kun itsekin on helppo sekoittaa.

Vierailija
9/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä myydään nykypäivänä kaksitahtibensaa,, mutten kuin moottorisahaan kanisterissa? En muista nähneeni 2T mittaria kuin ehkä joskus 80 luvulla viimeksi, silloinkin se oli sellainen siirrettävä irtopumppu.

Vierailija
10/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksitahti perämoottorit kiellettiin vuosia sitten EU-tasolla. 

utta nämä pärinäturhakkeet saavat kuitenkin jatkaa, eikä loppua näy.

Tämä on sitä yhdenvertaisuutta.

Vierailija
11/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatetaan.  Samalla voisi liikennevakuutusmaksua korottaa, koska ovat riskikäyttäytyjiä liikenteessä

Kyllä ne vakuutusmaksut on jo hinnoiteltu todellisten kustannusten mukaan, sillä sinun ei tarvitse vaivata pientä päätäsi.

Vierailija
12/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti oli varsinaisesti siinä, että missä kohtaa ap meinaa veroja korottaa, kun itsekin on helppo sekoittaa.

Ei niitä itse sekoitella, eikä millään huoltoasemalla ole 2T bensalle mittaria. Sinne pannaan tavallista bensaa tankkiin ja öljylle on oma erillinen tankki josta öljy sekoituu kaasuttimessa bensan sekaan.

Vierailija
13/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksitahti perämoottorit kiellettiin vuosia sitten EU-tasolla. 

utta nämä pärinäturhakkeet saavat kuitenkin jatkaa, eikä loppua näy.

Tämä on sitä yhdenvertaisuutta.

Ei kielletty. Perinteisten 2-tahtisten myynti kiellettiin.

Vierailija
14/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää ne siat!

Vierailija
15/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joukkoliikenteen käyttäjät matkustaa koko ajan toisten rahoilla. Mopoilijat sentään maksaa liikkumisensa itse (tai vanhemmat maksaa).

Jep, aina kun joku jättää matkustamatta bussilla, niin yhteiskunta säästää rahaa.

Vierailija
16/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joukkoliikenne on ympäristöystävällisempää, säästää luontoa ja tuo siihen sijoitetut kustannukset moninkertaisena takaisin. Ei näin yksinkertaista asiaa jaksa juurta jaksain selittää, luulisi olen jo jokaisen tiedossa.  KVG.

Joukkoliikenteellä matkustaminen on hidasta ja ikävää hommaa. Ei tarvitse katsoa edes googlesta.

Vierailija
17/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitatte että jokainen mopoilija sekoittelee itse bensansa? Missä? Talojen pihoilla? Enpä ole nähnyt kenenkään niin toimivan. Kyllä bensiksillä on edelleen 2-tahtibensamittarit.

Tästä turhasta mopoilusta voi aivan hyvin laittaa ne maksamaan joilla siihen on varaa heittää taivaan tuuliin käryjä, katkua ja meteliä.

Näkeehän sen jo että on nuoriso läskistynyt, kun persiin alla aina mölyävä mopo. Harva asuu niin korvessa ettei muuten pääsisi liikkumaan. Laiskat vanhemmat, pääsevät helpolla kun ei tarvitse harrastuksiin sun muihin roudata pentujaan on myös yksi syy.

Vierailija
18/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla ikävää hommaa käyttää joukkoliikennettä, mutta tulee vain se pää vetäjän kouraan ennen pitkään...KVG

Vierailija
19/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoitatte että jokainen mopoilija sekoittelee itse bensansa? Missä? Talojen pihoilla? Enpä ole nähnyt kenenkään niin toimivan. Kyllä bensiksillä on edelleen 2-tahtibensamittarit.

Tästä turhasta mopoilusta voi aivan hyvin laittaa ne maksamaan joilla siihen on varaa heittää taivaan tuuliin käryjä, katkua ja meteliä.

Näkeehän sen jo että on nuoriso läskistynyt, kun persiin alla aina mölyävä mopo. Harva asuu niin korvessa ettei muuten pääsisi liikkumaan. Laiskat vanhemmat, pääsevät helpolla kun ei tarvitse harrastuksiin sun muihin roudata pentujaan on myös yksi syy.

En ole kyllä 2-t mittareita nähnyt ainakaan 15 vuoteen missään. Itse pidin aikanaan pientä öljypulloa mukana tankkausta varten ja niin ne näköjään nykyäänkin tekee, jos ei ole tuorevoitelua.

Vierailija
20/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkahattutädit taas vauhdissa, nuoriso on elänyt näin vuosikymmeniä