Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesetkö hiukset/käytkö suihkussa ennen kampaajalle menoa?

Vierailija
21.09.2017 |

Itse käyn suihkussa, jos edellisestä käynnistä päivän enemmän.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en lähde minnekään ihmisten ilmoille käymättä ensin suihkussa. Mielestäni peruskohteliaisuutta.

Siis aina kun olet lähdössä ovesta ulos, käyt suihkussa??

En tietenkään jos lähden esimerkiksi lenkille, mutta muuten. En missään tapauksessa käy missään enempää kuin kerran päivässä, joten siksi tuo kuulosti hiukan liiotellulta :D Mutta tarkoitin siis, etten menisi ihmisten ilmoille käymättä samana päivänä suihkussa. Oli huonosti ilmaistu kyllä.

Vierailija
22/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa vaivautua, kampaajilla on pakkomielle kastella mun hiukset ennen leikkaamista kuitenkin. En siis vartavasten ala niitä pesemään, jos muuten ei ole pesupäivä/likaiset.

Kastelu kuuluu asiaan, ei ole mikään pakkomielle :-D helpompi leikata ja käsitellä kosteita hiuksia. Rutikuivat, puhtaat hiukset hulmuaa helposti tielle ja leikkaamisesta tulee sieltä täältä sohimista. Toki lopuksi joskus kuivanakin leikataan vielä, mutta siinä vaiheessa "suuret linjat" on jo leikattuna ja kyse on vain lopputuloksen viimeistelystä.

Hmm, ei 10-20 vuotta sitten kyllä kasteltu. Suihkupullolla vaan vähän kostuttivat.Tai sitten oon vaan nuorena käynyt joillain rupupartureilla, nykyään kaikki säännönmukaisesti taluttaa sinne altaan ääreen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka päivä suihkussa ennen puhtaiden vaatteiden päälle pukemista. Tuntuisi ällöltä pukea vaatteita päälle yön hikien päälle.

Ja tukan pesen joka aamu, koska minulla on aika hento hiuslaatu ja se sojottaa yön jäljiltä kaikkiin ilmansuuntiin.

Vierailija
24/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn joka päivä suihkussa ennen puhtaiden vaatteiden päälle pukemista. Tuntuisi ällöltä pukea vaatteita päälle yön hikien päälle.

Ja tukan pesen joka aamu, koska minulla on aika hento hiuslaatu ja se sojottaa yön jäljiltä kaikkiin ilmansuuntiin.

Minä käyn suihkussa illalla, koska tuntuisi ällöltä menmä puhtaiden lakanoiden väliin ja miehen syliin päivän pölyjen jälkeen. Käyn myös aamulla ollakseni puhtaana ja raikkaana valmiina päivään. Ja lenkin tai treenien jälkeen vaikka keskellä päivää kolmannen kerran.

Vierailija
25/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan aina kampaajan pestä hiukset, kun sinne meen. On niin ihanaa, kun samalla saa päänahan hieronnan. Suihkussa ny käyn joka päivä, hiuksia en kotona pese, kuin kerran viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi