Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesetkö hiukset/käytkö suihkussa ennen kampaajalle menoa?

Vierailija
21.09.2017 |

Itse käyn suihkussa, jos edellisestä käynnistä päivän enemmän.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, en koskaan halua pesua kampaajalla.

Vierailija
2/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa joka aamu, myös ennen kampaajalle menoa. Eikö joku käy suihkussa päivittäin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn suihkussa, jos edellisestä käynnistä päivän enemmän.

Ja etkö muuten tuossa vaiheessa kävisi suihkussa? Peseydyt siis vain jos olet lähdössä jonnekin?

Vierailija
4/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vartavasten. Koska treenaan paljon, yleensäkin hiukset tulee pestyä aika usein, joten todella likaiset ne eivät ole koskaan. Mutta koska nautin ammattilaisen pesusta, pesetän aina hiukset kampaajalla, riippumatta siitä, onko ne pesty päivä vai kaksi sitten. Olen kyllä mennyt monesti suoraan treeneistäkin kampaajalle, enkä ole kokenut mitenkään nolona sitä, että kampaaja saa pestä hietkin pois. Eri asia sitten ehkä kampaajaa kohtaan, jos on todella rasvaiset ja likaiset, jo haisevat hiukset, kun tulee.

Vierailija
5/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vartavasten. Koska treenaan paljon, yleensäkin hiukset tulee pestyä aika usein, joten todella likaiset ne eivät ole koskaan. Mutta koska nautin ammattilaisen pesusta, pesetän aina hiukset kampaajalla, riippumatta siitä, onko ne pesty päivä vai kaksi sitten. Olen kyllä mennyt monesti suoraan treeneistäkin kampaajalle, enkä ole kokenut mitenkään nolona sitä, että kampaaja saa pestä hietkin pois. Eri asia sitten ehkä kampaajaa kohtaan, jos on todella rasvaiset ja likaiset, jo haisevat hiukset, kun tulee.

Ja siis selvennyksenä, että olen kyllä muuten käynyt treenin jälkeen suihkussa, mutta en pese itse hiuksia, jos menen suoraan kampaajalle, koska kampaajalla pesetän ne kuitenkin.

Vierailija
6/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en lähde minnekään ihmisten ilmoille käymättä ensin suihkussa. Mielestäni peruskohteliaisuutta.

Vierailija
7/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käyn kampaajalla töiden jälkeen. Jos ne ei oo kovin likaiset, mutta silti käyn suihkussa en välttämättä pese hiuksia. Jos ne on niin likaiset etten "kehtaa olla töissä", niin pesen. Eli ihan menee sen hiusten likaisuuden mukaan.

Vierailija
8/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en lähde minnekään ihmisten ilmoille käymättä ensin suihkussa. Mielestäni peruskohteliaisuutta.

Näin maanviljelijänä sanoisin, että jos joutuisin käymään suihkussa joka kerta ihmisten ilmoile lähtöä niin ei tulisi päivähommista kyllä mitään :) Kuitenkin juoksevia asioita päiväseltään hoidettava.

Vierailija
9/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykykotimaassani pesu ja foonays on normisettia, samoin lakka yms. Kaikki siis sisaltyy hyvin edulliseen hintaan. Ja en ole pessyt hiuksiani varmaan 5-6 vuoteen itse. Kaksi kertaa viikossa kampaajalla kayn.

Suihkussa kayn harvoin, varmaan moni kauhistuu. Mutta en koskaan hikoile ja ihoni on atooppinen. Suihku, jos olen menossa esim. lekuriin tai tutkimuksiin, muuten vain alapesu paivittain. 

Kavin muutama paiva sitten suihkussa, menossa laakarille. Kauhistuin rasvauksen tarvetta. Iho alkaa kutista ihan sairaasti, jollen voitele runsaasti.

Vierailija
10/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn suihkussa joka aamu, myös ennen kampaajalle menoa. Eikö joku käy suihkussa päivittäin?

Itse käyn suihkussa aamuin illoin, useimpina iltoina kahdestikin. Mutta en tosiaankaan pese hiuksia kuin joka 3. päivä.

Yritän ajoittaa hiusten pesun siten, että kampaajalle mennessä on joko edellisenä tai samana päivänä pesty tukka, jossa ei ole mitään hiustenmuotoilutuotteita. 

Vierailija
11/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa vaivautua, kampaajilla on pakkomielle kastella mun hiukset ennen leikkaamista kuitenkin. En siis vartavasten ala niitä pesemään, jos muuten ei ole pesupäivä/likaiset.

Vierailija
12/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta päivää vanhalla tukalla en menisi, mutta koska hiukseni eivät rasvoitu nopeasti, on edellisenä päivänä pesty tukka riittävän puhdas kampaamokäyntiä varten.

Vierailija
13/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa vaivautua, kampaajilla on pakkomielle kastella mun hiukset ennen leikkaamista kuitenkin. En siis vartavasten ala niitä pesemään, jos muuten ei ole pesupäivä/likaiset.

Kastelu kuuluu asiaan, ei ole mikään pakkomielle :-D helpompi leikata ja käsitellä kosteita hiuksia. Rutikuivat, puhtaat hiukset hulmuaa helposti tielle ja leikkaamisesta tulee sieltä täältä sohimista. Toki lopuksi joskus kuivanakin leikataan vielä, mutta siinä vaiheessa "suuret linjat" on jo leikattuna ja kyse on vain lopputuloksen viimeistelystä.

Vierailija
14/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki käy. Itse joka toinen pvä. Ei pitkä tukka kestä (kauniina, hyväkuntoisena) pesua joka päivä. Eikä kyllä oikeilla aineilla pestynä likastukaan. Muuta kroppaa, pelkästään, varten en mene suihkuun vaan oeseydyn ilman suihkua.

Soisin, että kampaaja saisi laittaa saksensa joka asiakkaan kohdalla ihan juuri pestyihin hiuksiin. Silloin olisivat terävät, ja latva leikkautuisi skarpimmin.

Päivän pölyyntynyt tukka ei oo likainen tavanomaisessa mielessä, mutta tylsyttää saksia.

Vierailija
15/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pestyt hiukset ovat helpommat käsitellä, tietty pesen.

Vierailija
16/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin maanviljelijänä sanoisin, että jos joutuisin käymään suihkussa joka kerta ihmisten ilmoile lähtöä niin ei tulisi päivähommista kyllä mitään :) Kuitenkin juoksevia asioita päiväseltään hoidettava.

No ei tuossa varmaan tarkoitettu, että monta kertaa päivässä pitäisi käydä suihkussa.

Vierailija
17/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa normaalin aikatauluni mukaisesti, kampaajakäynti ei sitä muuta.

Ja nimenomaan en pese hiuksia ennen käyntiä, sillä kampaajani on sanonut, että helpompi leikata jos ei ole ihan vastapestyt. Ehkä tämä on hiuslaadustakin kiinni (omat on lasimaisen sileät).

Vierailija
18/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis aina kun olet lähdössä ovesta ulos, käyt suihkussa??

Vierailija
19/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen munat, koska parturipalveluita myydään nykypäivänä sen verran paljon ulkonäöllä, että ei voi olla varma mitä palveluita on tarjolla. 

Vierailija
20/25 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis aina kun olet lähdössä ovesta ulos, käyt suihkussa??

Itselläni on pyörillä varustettu suihkukoppi, jolloin minä olen suihkunraikkaana jatkuvasti. Aika moukkamaista olla puoli tuntia ilman suihkua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä