terve,
tulen kelkaan mukaan nyt kanssa heti, kun huomasin kohtalotoverit täällä.
Lasta yritetty kanssa jo 1,5 vuotta ja 6 kk lapsettomuushoitoja takana. 3x inssi ja viikolla 12 tehtiin (IVF) ensimmäinen punktio ja alkion siirto. Pakkaseen saatiin 10 kpl. Yksi alkio siirrettiin nelisoluvaiheessa ja raskaustesti tehdään perjantaina 7.4.. Jännittää ihan hirveesti. Luge kuuria takana n. pari viikkoa ja tuntuu, että on koko ajan jotain raskausoireita mm. rintojen arkuutta, pahaa oloa ym. mutta ne taitaa olla vain lugejen vaikutusta. Murehdin, kun ei ole oikein tuntunut vihlaisuja oikealla puolella navan seudulla, eikö niitä pitäisi jo tulla?? Ja juuri siinä kohtaa? Tänään alkoi tulla jotain pientä vuotoakin jo.. : ( tosin lääkärimme sanoi, että voi alkaa tulla jotain pientä vuotoa, en tosin tiedä miksi. Tietääkö joku?
Toivon kaikkille onnea ja kestämistä alkion siirron jälkeen! Itselläni tunteet menee laidasta laitaan. Välillä on toivon kipinä ja sitten taas petyn ja murehdin.
Kerron lisää perjantaina kuinka testissä kävi. Mikäli nega niin sitten vielä keritään ennen kesää tehdä yksi alkion siirto : )
Kommentit (2)
toivon koko sydämestäni sinulle plussauutisia huomiselle..
meillä luomutytär ja 10v toivottu pikkukakkosta.läheltäpiti tilanne 04josta kohdunulkoinen ja munatorvenpoisto.tämän jalkeen hakeuduin kunnalle hoitoihin,takana 3xiui josta ei tulosta ja nyt ensimmäinen ivf, punktio oli meilläkin viikolla 12 josta saaliina 10 munasolua,9hedelmöittyi ja 8jakaantui.kaksi alkiota siirrettiin(6pakkasessa) suuri toivonkipinä kaikkine oireineen(minullakin)raskaiden piinailujen jälkeen testipäivä, tuloksena pahoin pelkääväni negatiivinen :(
pas on sitten joskus toukokuussa,kunhan tästä tyhjennysvuodosta päästään ja alkaa seuraavat oikeat.mieli on aika paha,mut pitää vaan jaksaa ja yrittää ajatella että jospa kaikki hyvä olisi vielä edessäpäin..
kaikille aurinkoisia päiviä ,voimia hoitoihin ja piinailuun!!
Mulla oli mun tähän mennessä ainokaisessa ivf' ssä kuivahkoa vuotoa kaksi päivää, olivatkohan pp11-12 paikkeilla. Olin jo varma että vuoto alkaa nyt, mutta sepä loppui ja pp13 testasin haamun. Minä sitten oletin, että sieltä tuli punktion " arvet" ulos valkovuodon seassa. Toisin, mitäpä väliä sillä kun loppui. Peukutusta sulle vielä pariksi päiväksi että saisit testata oikein vahvan plussan!
t. muksuja2