Pihla Viitala uhkaa muuttaa pois suomesta - suuri menetys?
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201709212200407890_vd.shtml
Luulin että toi on joku tekijä mutta etä oikein näyttelijä =D
Kommentit (39)
Saksassa Pihlalle tarjoutuisivat jättimäiset dubbaustöiden markkinat. Ei kun menoksi!
Ehkä ei menetys Suomelle, mutta suuri, todella valtava etu ja hyöty hänelle ja perheelle!
En käsitä miten kukaan kynnelle kykenevä ylipäätään enää edes yrittää kituuttaa siellä rotankolossa?!
Olen muuten samaa mieltä. Sulkeutuneisuus ja tylsyys ovat ilmaston lisäksi pahinta Suomessa.
Te Kajjaanissa asuvat mammat ette tietysti tunnista tylsyyttä, sillä mettä-Suomessa sillä on sellaiset mittasuhteet ettei asiasta uskalla edes puhua.
Kannattaa lähteä monestakin syystä. Saa kokemusta, ehkä huomaa hyviä puolia Suomessakin, kielitaito kehittyy yms.. Mutta etukäteen on naurettavaa puhua suunnitelmista. On hieman noloa, jos ei olekaan kanttia toteuttaa niitä.
Nuo taiteilijat ei tajua, että vaikka naamat vaihtuu niin meno ei. Kaikki puolueet on yhtä populistista paskaa.
Tämä on taas näitä...
Tulee mieleen Aki Kaurismäki, joka vouhottaa ettei Suomi missään nimessä saa liittyä Natoon, ja jos liittyy niin Aki luopuu kansalaisuudesta. Ja tuo siis hienolta ohjaajalta, joka on jo kauan itse elänyt omasta halustaan Naton perustajamaassa. Joopajoo.
Vierailija kirjoitti:
Olen muuten samaa mieltä. Sulkeutuneisuus ja tylsyys ovat ilmaston lisäksi pahinta Suomessa.
Te Kajjaanissa asuvat mammat ette tietysti tunnista tylsyyttä, sillä mettä-Suomessa sillä on sellaiset mittasuhteet ettei asiasta uskalla edes puhua.
Niin ihan toista New York Cityssä kun ikkunasta kuuluu jatkuvasti sireenien ulvonta ja actionia voi seurata suorana heliopterikuvista mukavasti omalta sohvalta. Aina sattuu ja tapahtuu !! Siitä ei niin väliä että siellä alhaalla ihmisiä oikeasti kuolee - pääasia että ei ole tylsää !!
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämä Viitala on?
Sellainen homssuinen suttura-näyttelijä, joka puhuu niin epäselvästi, että pitää olla tekstitys päällä, että saa vuorosanoista jotain selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämä Viitala on?
Sellainen homssuinen suttura-näyttelijä, joka puhuu niin epäselvästi, että pitää olla tekstitys päällä, että saa vuorosanoista jotain selvää.
Jep, ja rooli on aina samanlainen: naama mutrulla ja masentaa. En muista kyllä koskaan nähneeni Pihlan hymyilevän tai nauravan, vaikka aika monta leffaa häneltä olen nähnyt.
Ymmärrän mahdolliset muuttohalut sinänsä, mutta mitä tekemistä hallituksen mahdollisella vaihtumisella on asian kanssa????
Näkyisikö hallituksen vaihtuminen tosiaankin jotenkin hänen arkielämässään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ihan toista New York Cityssä kun ikkunasta kuuluu jatkuvasti sireenien ulvonta ja actionia voi seurata suorana heliopterikuvista mukavasti omalta sohvalta. Aina sattuu ja tapahtuu !! Siitä ei niin väliä että siellä alhaalla ihmisiä oikeasti kuolee - pääasia että ei ole tylsää !!
Kuten kirjoitin, kajjaanilaiset eivät ymmärrä.
Ainahan nämä ovat lähdössä, kun kansa ei äänestä taiteilijan mielen mukaisesti. Harmi ettei ole kysyntää missään.
Hän voi muuttaa jos siltä tuntuu. Tosin ymmärrän kyllä Pihlaa!