Ihanaa, nyt rauhalliselle pitkälle aamiaiselle:)
Tuoretta maalaisleipää ja palanen paahdettua ruisleipää, keitettyää kananmunaa, loimukinkkua, juustoa ja tom/kurk päällä, iso kupillinen tummapaahtoista kahvia, lasillinen tuorepuristettua appelsiinimehua ja mansikkahillolla päällystetty croisant.
Ilo irti sairaslomapäivästä. Ja tuomitsijoille, löytyy lääkärintodistus asialle vaikkei sitä pomo vaadikaan.
Kommentit (6)
Sama täällä. Olen jo käynyt vesijuoksemassa ja ruokakaupassa ja nyt aamiaiselle.
Täällä olisi mustikkasmoothieta, kauraleipää ja itsetehtyä persikkahilloa, kananmunaa ja sen kaveriksi kinkkusiivu, oman pihan tomaatteja, tummapaahtoista kahvia.
Normaalisti otan vain mustikkasmoothien ja kahvin, nyt uinnin jälkeen on järjetön nälkä
Kuulostaa herkulliselta! Itselläkin mahdollisuus pitkään aamuun, mutta vedin vain tylsästi mysliä 🙄 pitäisi joskus muistaa panostaa.
Mansikkahillolla päällystetty croisant. Ton kun jätät niin en tuomitse.
Istutaan tössä miehen kanssa edelleen aamiaisella, miehellä Financial times ja minä surffaan netissä päivän lehdet luettuani.
Tarjolla oli kaurapuuroa ja mustikoita, ruisleipää ja näkkileipää, kananmunia, Kallen mätitahnaa ja tuoretta kurkkua sekä tomaattia. Pari kupillista hyvää capuccinoa Nespresson uutuusnapeista, jotka tulevat myyntiin kanta-asiakkaille piakkoin.
Ihanan rauhallinen aamu ennenkuin mies rientää hallituksen kokoukseen. Sillä aikaa siivooja siivoaa talon ja minä taidan lähteä metsälenkille.
Jaa