Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noi kruunulla merkityt ylälaitaan pakotetut ketjut pilaa palstan luettavuuden

Vierailija
21.09.2017 |

Miksi niitä pitää olla 5 kpl kiinnitettyinä ylälaitaan? Eikö 3 kpl riittäisi jos niitä on kerta pakko olla.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla (mobiili) ne kruunut eivät suostu pysymään ylhäällä, vaan putoavat välillä ja menevät sitten takaisin ylös. Olen useita kertoja avannut tällaisen takaisin ylös kiivenneen kruunuketjun, vain huomatakseni, ettei yhtään uutta viestiä ole...minkä näkisi heti, jos muistaisi seurata kellonaikoja. Läpipaska uudistus. 😬

Vierailija
22/33 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara Aalto ketjuissa joku aina kertoi laittaneensa sähköpostia sanoman johdolle ja sieltä oli luvattu aloittaa palstan puhdistus.

Ehkä koettiin, että Aaltoa kiusataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla (mobiili) ne kruunut eivät suostu pysymään ylhäällä, vaan putoavat välillä ja menevät sitten takaisin ylös. Olen useita kertoja avannut tällaisen takaisin ylös kiivenneen kruunuketjun, vain huomatakseni, ettei yhtään uutta viestiä ole...minkä näkisi heti, jos muistaisi seurata kellonaikoja. Läpipaska uudistus. 😬

Kai niitä nostellaan. Vanhoja ketjuja on myös nosteltu ja niissä ei uutta kommenttia.

Vierailija
24/33 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestelmä ilmeisesti arpoo niistä kruunulla merkityistä ketjuista satunnaisesti aina 5 ylimmäksi. Siitä johtuu että vaikka joku kruunulla merkitty on noussut takaisin ylös, niin siinä ei välttämättä ole yhtään uutta viestiä.

Vierailija
25/33 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketju poistu jos paljon ilmoitetaan asiattomaksi tai joku puhuu vääriä juttuja?

Vierailija
26/33 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kruunujen merkitys on mysteeri minulle. Ei ne voi tosissaan merkata kruunulla aloitusta, "Tyttärelle nimi Helka, mitä mieltä?"

Vierailija
27/33 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertääkö trollit kruunuketjut kaukaa?

Vierailija
28/33 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jotenkin ohitan nuo kruunut ihan siitä syystä, että oletan niiden sisältävän sellaista tylsää "ohjattua" lässynlääkeskustelua eikä oikeaa rähinää ja vänkäämistä. :D 

Minulle on kyllä edelleen arvoitus, miksi tuohon alkuun on kiinnitetty nuo aloitukset, mutta silti niitä kruunuja on tuolla muuallakin. Joko poiminnat suoraan ylös tai sitten annetaan niiden ajelehtia miten sattuu, mutta ei molempia yhtä aikaa, kiitos. 

Vierailija
29/33 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kruunujen merkitys on mysteeri minulle. Ei ne voi tosissaan merkata kruunulla aloitusta, "Tyttärelle nimi Helka, mitä mieltä?"

Täällä on keskustelualue http://www.vauva.fi/keskustelu/alue/nimet

Jotta nämä keskustelut eivät tukkisi aihe vapaata. Nyt kuitenkin näitä "mikä nimeksi" spämmiä nostellaan tänne kruunun kera jopa ylläpidon toimesta.

Vierailija
30/33 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaisin se rähinä ja haukkuminen.

Vierailija
31/33 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska palsta.💩

Vierailija
32/33 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaisin se rähinä ja haukkuminen.

No ei nyt ehkä rähinää ja haukkumista, mutta aito sananvapaus olisi paikallaan, kunhan pysyy asiallisena. Ei se palstan kylääjätädin oma mielipide todellakaan ole se ainoa oikea, vaan mielipiteitä pitää voida olla monenlaisia ja itsellekin erilaisia mielipiteitä pitäisi yrittää edes ymmärtää, eikä teilata samantien ja hävittää sen mukaan ketjut/kommentit.

Vierailija
33/33 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se huumorintajuton kyyläsyylä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän