Noi kruunulla merkityt ylälaitaan pakotetut ketjut pilaa palstan luettavuuden
Miksi niitä pitää olla 5 kpl kiinnitettyinä ylälaitaan? Eikö 3 kpl riittäisi jos niitä on kerta pakko olla.
Kommentit (33)
Niin tekee. Muihin aloituksiin ei enää tule vastauksia. Keskustelut hiipuvat. Saisi nousta ketju aina, kun siihen vastataan ylös.
Porukka meni sitten siihen, että heidän keskusteluaan ohjaillaan. Nyt kaikki haluavat jutella kynsisienestä, koska siinä on kruunu.
Minä taas jätän ne kokonaan jopa avaamatta. Ihan vain koska ärsyttää. en edes lue niitä.
Minä en vastaa kruunuihin. Haluan ne pois.
Kuka niissä juttelee?
Mulle on ihan sama onko kruunuja vai ei. Pystyn kyllä lukemaan palstaa niistä huolimatta.
Tämä on hiljentynyt tosi paljon. Ja tuntuu oudolta kokonaisten asiallisien ketjujen poistaminen.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan sama onko kruunuja vai ei. Pystyn kyllä lukemaan palstaa niistä huolimatta.
Joo, mutta nyt menee 5 viimeiseksi muokattua kruunu-ketjua aina ylimmäksi riippumatta siitä vaikka olisi kuinka paljon muita tuoreempia ketjuja palstalla. Voit katsoa itse noista kellonajoista tilanteen. Kyllähän tämä heikentää käytettävyyttä tosi paljon. Lisäksi tyhmän näköisiä nuo kruunut.
Ne kruunuthan erottuu hyvin, itse alan lukea otsikoita vasta kruunujen alapuolelta, ei paljon kiinnosta jotku vahant kärkeen nostot.
Täällä ei muuten ole enää ketjuja liekeissä, niin kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei muuten ole enää ketjuja liekeissä, niin kuin ennen.
Onhan. Minulla ainakin näkyy 4 liekkikeskustelua uusimmissa tällä hetkellä. Mutta yhtäkään kruunua ei ole vieläkään näkynyt.
T.1
Ei minulla mitään kruunuja ole koskaan ollut, mutta poimintoja on hieman liikaa.
Ja stickyjen aiheet ovat niinkin tärkeitä kuin "kuinka paljon juotte kahvia?", "auttavatko siskonne (tai veljenne) lastenhoidossa koskaan?". Viimeiselle kysymyksessä on lisäksi oma aihealueensa, sen ei pitäisi edes olla aihe vapaalla.
Ei viitsi innostua keskusteluista, kun se pääsy kielletty tulee heti. Kuka ketjun lukitsee? Tuskin sitä voi kone tehdä
Pystyykö kruunuketjuja poistattamaan. Onko kukaan kokeillut?
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö kruunuketjuja poistattamaan. Onko kukaan kokeillut?
Ketjuja tuskin pystyy poistamaan mutta viestejä varmaan häviää samaan tapaan ilmiantamalla niitä.
Palsta ei ilmeisesti edes ymmärrä, että kaikki vastustavat kruunuja. On todella huono veto pitää niitä täällä.
Näkyykö kruunut vain täysversiolla? Mobiililla ei näy
Vierailija kirjoitti:
Palsta ei ilmeisesti edes ymmärrä, että kaikki vastustavat kruunuja. On todella huono veto pitää niitä täällä.
Jos niitä kaikki vastustaisi, kukaan ei vastaisi niihin.
Vierailija kirjoitti:
Jos niitä kaikki vastustaisi, kukaan ei vastaisi niihin.
Siis onko täällä joku kireäpipoinen täti jo valikoimassa typerillä kruunuilla itselleen mieleiset ketjut (lue: neutraalit ja tylsät aiheet) ja haluaa niitä pitää ylhäällä, vai mikä idea noissa kruunuissa on?? Täällä on muutenkin nykyään meininki kuin jossain neuvostovenäjällä; sairaalloinen kyylääminen ja kontrollointi, että mitä saa puhua ja mitä ei. Ymmärrän kyllä, että joku kontrolli on hyvä olla, ettei meno mene ihan mahdottomaksi, mutta täällä poistetaan ketjuja ilman todellista kunnon syytä ja se on jo sairasta. Esimerkiksi voisin tähän laittaa Saara Aaltoon liittyvät ketjut; palstan kyylääjätäti taitaa itse olla joku hysteerinen fani, kun poistaa jopa kaikki vähänkin Saaraa (asiallisesti) kritisoivat ketjut/kommentit. Vai kiikastaako siinä se, kun on kyse seksuaalisen vähemmistön edustajasta, niin hänen tekemisiään ei saa millään tavoin kritisoida näiden tekopyhien kukkahattutätien mielestä. Voi jessus...
Mä en vieläkään tiedä mistä kruunuista täällä on puhuttu useampi päivä? Ja mihin jotkut keskustelut on kiinnitetty? Minulla palsta näyttää fonttia lukuunottamatta samalta kuin aiemminkin.