Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäköhän minäkin oikein teen Tinderissä, kun aina kuitenkin lopulta tulee sellainen olo, ettei jaksais tavata ketään

Vierailija
20.09.2017 |

Vaikka oiskin kaikin puolin mukavan oloinen mies, niin aina kun tämä ehdottaa treffejä, tulee sellainen "plääh, onks pakko?" -tunne.

Haluaisin löytää jonkun, mutta en kai sitten jaksa sitä tutustumista toiseen. Anteeksi miehet.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samat tuntemukset täällä!

Käyn tasasin ajoin tinderissä kääntymässä ja tykkään siitä, että on joku kenen kanssa juttella ja aina vähä odottaa että no tulispa viestiä, mutta heti kun tapaaminen tulee kyseeseen nii tulee sellanen ääääähhh ei vaan jaksais.

Vierailija
2/26 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan sama! Monista profiileista ehkä 1-2 on sellaisia, että lähtisin tapaamaan heti, mutta heiltä ei ole ainakaan vielä tullut mätsiä. Muita en jaksaisi tavata ainakaan ilman taustatietoja. Miksi niin harvalla on esittely profiilissa, enhän minä silloin voi tietää kiinnostaako. Ja jos on, siinä lukee tyyliin "matkustus ja urheilu rules" - ei kerro minulle mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama.

Latasin appsin eroni jälkeen keväällä. Alkuun tutustuin nopeasti muutamaan viestein ja sovin treffit. Kumpikin miehistä olivat TODELLISIA järkytyksiä tavattuani. Sen jälkeen en ole enää uskaltanut tavata, kun moni valehtelee itsestään todella paljon. En luota enää miehiin. Nämä molemmat valehtelivat ulkonäöstä lähtien kaiken ja livenä tiesin heti minuutin jälkeen ettei tästä tule mitään.

Kuitenkin käytin appsia vähän vitsillä ja juttelin, mutta kenelläkään ei ollut mitään annettavaa virtuaalisesti.

Nyt minua lähestyi baarissa mies jonka kanssa oli unelmien treffit vkloppuna.

Vierailija
4/26 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille käy noin, tapaamisella selvitetään kolahtaako. Ei sitä tarvitse ottaa vakavasti.

Vierailija
5/26 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa sellainen nainen.

mies Tinderistä

Vierailija
6/26 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiota on kiva saada.

Vierailija
7/26 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomiota on kiva saada.

Sitä varten naiset onkin siellä.

Vierailija
8/26 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on ainakin helppoa tutustua kun on tuo Tinder ja muut.

Kuvittelepa että olet mies; on syksy, lähdet hyiselle kadulle ja kohta sataa ja kengät ovat täynnä vettä, vältät astumasta koko jalalla ettet tunne litimärän sukan painallusta jalkapohjaa vasten. Sitten tulet mölybaariin, kävelet virnuilevien ovimiesten ohi ja yrität pujahdella kissamaisesti väkijoukon läpi. Osut vahingossa WT-Jartsaan, joka mittaa sinua katseellaan aggressiivisesti. Sitten tarjoilija nipistää paskaisilla sormillaan lasisi reunoja, joille lasket huulesi ja juot juoman, joka maksoi puolet sixpackin hinnasta...Tarvitseeko tätä vielä jatkaa?

Vierailija
9/26 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooot siellä kohottamassa egoas, ruokkimassa sitä liskopuolta ihmisen aivoista. Minä minä minä, minä oon paras, minä oon ihanin ja niin edelleen.

Vierailija
10/26 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juttu! Ihan kiva jutella, mutta ei huvita tavata niitä tyyppejä.

Mä teen niin että sättäilen ja jos tyypit alkavat hankaliksi niin poistan. Helppoo.

Sittenhän voi käydä niin että pitkän jutustelun jälkeen viiden vuoden päästä joku vielä jaksaa, niin voi tulla kotoa hakemaan 😂

Vierailija
11/26 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Kuvittelepa että olet mies; on syksy, lähdet hyiselle kadulle ja kohta sataa ja kengät ovat täynnä vettä, vältät astumasta koko jalalla ettet tunne litimärän sukan painallusta jalkapohjaa vasten. Sitten tulet mölybaariin, kävelet virnuilevien ovimiesten ohi ja yrität pujahdella kissamaisesti väkijoukon läpi. Osut vahingossa WT-Jartsaan, joka mittaa sinua katseellaan aggressiivisesti. Sitten tarjoilija nipistää paskaisilla sormillaan lasisi reunoja, joille lasket huulesi ja juot juoman, joka maksoi puolet sixpackin hinnasta...Tarvitseeko tätä vielä jatkaa?

Mit jos vaan kotona kutoisit sukkaa?

Vierailija
12/26 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä onkin miesten ja naisten ero.

Nainen laittaa sadesäällä kumisaappaat jalkaan tai ottaa edes sateenvarjon mukaan.

Vierailija
13/26 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen törmännyt monta kertaa siihen, että kun aloittaa jonkun miehen kanssa keskustelun, niin sitten siihen ei vastatakaan mitään. Ja olen kokeillut monenlaisia aloituksia, esimerkiksi ihan vaan "moi, mitä kuuluu?", kysymällä jotain miehen profiilista/kuvista, olen kokeillut huumorialoituksia jne. Sitten taas jos mies itse aloittaa keskustelun siitä syntyy yleensä mielenkiintoinen keskustelu ja välillä myös tapaaminen. Mutta joo, moni mies on sitten kuitenkin vain seksin perässä ja itseäni irtoseksi ei voisi vähempää kiinnostaa, eli molemmat haaskasivat vain aikaansa... Minulla lukee aivan selvällä suomen kielellä profiilissani että etsin parisuhdetta.

Mutta ei ole täysin hukkaan kuitenkaan mennyt, olen yhden hyvän ystävän sieltä löytänyt <3 ja monta mukavaa tuttavaa myös.

Vierailija
14/26 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia naisia on todella paljon. Keskustelu sujuu ja kivaa on, mutta kun ehdottaa tapamista, vastausta ei enää kuulu.

Vierailija
15/26 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama. Tosin ei Tinderissä enää vaan treffipalstalla. Uskon että syitä on monia:

-olen kunnianhimoinen, joten en halua saada miestä liian helpolla

-pelkään läheisyyttä, joten haluan miehen, jota en voi saada

-itsetuntoni on huono kun kaikilla muilla on puolisot, joten testaan onko kukaan kiinnostunut. Kun on, voin taas huokaista helpotuksesta ja poistua sivulta

-kirjottelu on tylsää

Vierailija
16/26 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä onkin miesten ja naisten ero.

Nainen laittaa sadesäällä kumisaappaat jalkaan tai ottaa edes sateenvarjon mukaan.

Ei vaan nainen voi päästellä toinen toistaan kaikuvampia pieruja sohvalla ja viistellä sormella siellä Tinderissä samalla kun miehen ainoa keino saada varmaa kontaktia samaan aikaan on mennä sinne leijonankitaan.

Vierailija
17/26 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin käy niin, eikä johdu siitä että haluaisin vain huomiota, kuten nämä jotkut aggressiiviset naisten syyllistäjät täälläkin esittävät, vaan siitä, että mies ei vain kiinnosta minua tarpeeksi. Viestittelyssä sitä vasta selvitellään, enkä ole tapaamista "velkaa" viestien jälkeen. Yhden kiinnostavan olen tosin tavannutkin.

Vierailija
18/26 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas haluan heti tavata, en jutella. Näin saa parissa sekunnissa selville enemmän kuin viikkojen tsättäämisellä.

Vierailija
19/26 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas haluan heti tavata, en jutella. Näin saa parissa sekunnissa selville enemmän kuin viikkojen tsättäämisellä.

Juuri tämä.

Vierailija
20/26 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama. Tosin ei Tinderissä enää vaan treffipalstalla. Uskon että syitä on monia:

-olen kunnianhimoinen, joten en halua saada miestä liian helpolla

-pelkään läheisyyttä, joten haluan miehen, jota en voi saada

-itsetuntoni on huono kun kaikilla muilla on puolisot, joten testaan onko kukaan kiinnostunut. Kun on, voin taas huokaista helpotuksesta ja poistua sivulta

-kirjottelu on tylsää

Ihan kuin minä olisin kirjoittanut! :D t. N 39v