Mitä kiusaajillesi kuuluu nykyään?
Kommentit (18)
Näyttää elävän luxus elämää Las Vegasissa. Nyt on käymässä Suomessa muiden kiusaajien luona.
Yksi kiusaajistani sairastui psyykkisesti lukion jälkeen. En tiedä johtuiko kiusaaminen kotioloista (oli huume/alkkisperheestä) vai persoonallisuushäiriöstä. En tosiaan ollut ainoa jota tämä tyttö kiusasi.
Toisella kiusaajallani menee liiankin hyvin: mies, iso talo, lapsia, koiria. Oli aivan hirveä sadistinen ihminen, joka kiusasi mua vielä aikuisiällä.
En tiedä. Pelottava ajatus, että niillä sadisteilla saattaa olla puolisot, lapsia, alaisia tai työtovereita, joihin he nyt purkavat tunteensa.
Pahin taisi tehdä itselleen kiikun. Oli kahden naisen ja kolmen omakotitalon loukussa kun sitä kymmenen vuotta sitten kapakassa näin, kun itki minulle kurjuuttaan. Ei selvästikään tunnistanut minua siinä tilanteessa.
M 43
Kaksi on kuollut. Yksi heistä on levittänyt heidän minusta 30 vuotta sitten yläasteella keksimänsä pilkkanimen nykyiselle työpaikalleni, nykyisten työkaverien tietoon, jota eräät lapsen asteelle henkisesti jäänet sitten toisinaan keskenään siellä hihittelevät.
Vierailija kirjoitti:
Pahin taisi tehdä itselleen kiikun. Oli kahden naisen ja kolmen omakotitalon loukussa kun sitä kymmenen vuotta sitten kapakassa näin, kun itki minulle kurjuuttaan. Ei selvästikään tunnistanut minua siinä tilanteessa.
M 43
itse olisin nauttinut tilanteesta :)
Kantapaikassa tai jossain duunissa jalat levällään.
En tiedä. Mutta en usko että ovat kasvaneet aikuisiksi. Siis noin kuvainnollisesti tietenkin.
Hyvin menee. On mies ja lapsia. Koulutuskin hyvä. Ei ole karma toteutunut, ainakaan vielä.
Ala-asteella minua jatkuvasti seksuaalissävytteisesti kiusanneesta pojasta en tiedä enkä kyllä haluakaan tietää, pelottavaa ajatella että miten se aikuisena kohtelee naisia kun oli jo lapsena sellainen. Yököttää koko tyyppi vieläkin ja tulen edelleen vihaiseksi kun mietin miten minua kohteli.
Ylä-asteen kiusaajatytöistä tiedän että heillä ei ilmeisesti ole mennyt elämä kovin hyvin. En ajattele heitä enää mitenkään pahalla, pikemminkin uskon että heillä itsellään oli silloin teininä paha olla ja tuskin kovin välittävät kotiolot. Uskon että kiusasivat purkaakseen omaa pahaa oloaan.
Pahin kiusaajani on ainakin saanut lapsen eikä asuu enää samalla paikkakunnalla. On ymmärtääkseni lopettanut huumeiden käytön. Facebook profiilinsa näkyy olevan hyvin salattu ja eri nimelläkin facessa kuin mikä oikea nimensä on.
Ensimmäinen kärsii nykyään paniikkihäiriöstä ja varmaan jostain muistakin ongelmista, toisen isä on tappanut itsensä ja huhujen mukaan häneltä kaikkosi yhdessä välissä kaikki kaverit rinnalta. "Pääkiusaajalla" tuntuu menevän hyvin. On asunto, hieno kallis auto ja ystäviä.
Oletan että heille kuuluu ihan hyvää. Tiedän kuitenkin, että pääkiusaajani nautti kiusaamisesta, eikä omatunto hänellä kolkuttanut, joten hänen ihmissuhteensa ovat varmaankin tyhjiä ja välineellisiä. Eli kulissit ovat kunnossa, mutta todellisia ihmissuhteita hän ei valitettavasti pysty luomaan/solmimaan.
On siivoojana. Mutta muuten elämässään pyyhkii hyvin.
Ei mene hassummin minullakaan.
En tiedä, eikä pätkääkään kiinnosta.