Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen työstressi syö suhdettamme

Vierailija
20.09.2017 |

Koska se on kireä kuin viulunkieli. Se ihan oikeasti kyllä yrittää, että ei pura stressiään minuun, mutta sen hermot on niin nolla, että se hermostuu jokaisesta pikkuasiasta niin minulle kuin itselleenkin. Jokainen pieni asia on sille kuin se viimeinen pisara joka katkaisee kamelin selän. Tänä aamuna se oli se kun maito oli loppu (oli itse juonut viimeiset maidot illalla), ja ei saanut kahviinsa maitoa, sai raivarin itselleen ja elämälle, ei onneksi minulle. Minulle se hermostui eilen, koska olin kiireessä ja vahingossa jättänyt laukkuni ja kenkäni liian keskelle eteistä, tuli raivari että miksi täällä on aina niin sekaista (tosin se raivari ei kestänyt kuin minuutin, koska tietää että asia oli minulta vahinko eikä meillä oikeasti sekaista ole). Kaikki, ihan kaikki, vain tuntuu sen mielestä ylimääräiseltä. Minua surettaa katsoa sen stressiä vierestä, haluaisin auttaa mutta en tiedä oikein miten. Olen jo jonkin aikaa hoitanut kotityöt, jotta se saisi levätä, mutta ei se sitä stressiä poista mieheltä näköjään. Mitä ihmettä teen, kun suhteessamme on niin kireä tunnelma, koska miehellä itsellään on niin kireä tunnelma? Ja ollaan siis tietenkin juteltu asiasta rauhassa monta kertaa, kumpikin tiedostaa ongelman ja sen että mies ei pahuuttaan menetä hermojaan, mutta ratkaisua tähän ei ole löytynyt puhumisesta huolimatta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet väärin jos siloitat elämää liikaa. Ainoa tapa saada tilanne haltuun on puhua. Jos mies on kovin huonona niin pitää avautua vaikka terapiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla