Voi hitto. Katsoin että yhteishaku 20.9 saakka ja olin aikeissa naputtaa hakemuksen.
Aika oli loppunut klo 15.00. Mikä ihmeen aika tuommoinen on :(
Kommentit (9)
Minulle kävi kerran niin, että luulin postileiman päiväyksen riittävän (kuten monessa paikkaa), mutta ennakkotehtävien olisikin pitänyt olla PERILLÄ sinä päivänä. Harmitti, koska olin nähnyt vaivaa tehtävien eteen. Nykyisin tosin postiin ei voi muutenkaan luottaa niin en tiedä uudemmista käytännöistä.
Vierailija kirjoitti:
0/100 pts.
Opiskelijoille aika tärkeä taito osata pitää huolta noista asioista. Harjoittele ihan rauhassa ja ennen seuraavaa hakua opettelet tekemään asioita ennen viimeistä mahdollista hetkeä ts. teet vaikka viiko-pari ennen niin varmasti ehtii.
Äh, arvasin että joku irvileuka tulee tähän naputtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/100 pts.
Opiskelijoille aika tärkeä taito osata pitää huolta noista asioista. Harjoittele ihan rauhassa ja ennen seuraavaa hakua opettelet tekemään asioita ennen viimeistä mahdollista hetkeä ts. teet vaikka viiko-pari ennen niin varmasti ehtii.
Äh, arvasin että joku irvileuka tulee tähän naputtamaan.
Joku mestaroija tulee kommentoimaan joka ketjuun jotain täysin hyödytöntä. Puoliso on helvetistä - olisit valinnut paremman, olen rahaton - olisit opiskellut rahakkaamman ammatin, ajoin kolarin - olisit ollut varovaisempi jne jne. Täytyy olla aina sama tyyppi, koska tää on vasta viime aikoina ryöpsähtänyt.
Kurja juttu. Ainakin Metropolian sivuilla oli laskuri, joka näytti, montako päivää, tuntia ja minuuttia oli aikaa. Kiinnitin huomioni tuohon laskuriin ja siksi hoksasin katsoa, että hakuaika päättyy klo 15.
Voi perkele, unohdin sitten minäkin...
Vierailija kirjoitti:
Aika oli loppunut klo 15.00. Mikä ihmeen aika tuommoinen on :(
Moniin koulutuksiin voi hakea koko ajan. Ota yhteyttä suoraan oppilaitokseen.
Ehkä opit jotakin tärkeää tästä, mene tiedä.
No ei varmaan kova motivaatio sitten ollut, jos et edes palautusaikaa ollut tarkistanut. Ja jos on kova motivaatio, niin ei tietenkään jätä viimeiseen päivään palautusta, koska tekniikka hajoaa juuri silloin, myrsky katkaisee sähköt ja ajat autolla kolarin niin että molemmat kädet on paketissa juuri ennen kuin pitäisi jättää hakemus.
Sympatiat täältä, mulle kävi just sama. Haetaan sitten keväällä heti kun yhteishaku alkaa!
0/100 pts.