Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli nelikymppinen nainen. Miten pukeudut iltamenoihin?

Vierailija
20.09.2017 |

Te jotka käytte ystävienne kanssa esim. keikoilla tai ravintolassa muuten vaan. Mitä puette päällenne? En ole aikoihin käynyt viihteellä, joten tarvitsisin vinkkejä. Olen itse 45 ja hoikka, pienikokoinen tummaverikkö.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yleensä mustat farkut, toppi ja lyhyt nahkapusakka. Jalassa nilkkurit. Paljon hopeakoruja. . Käyn keikoilla. Ikää 42 v.

Vierailija
2/5 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy niin hienoissa paikoissa että pitäisi erityisesti pukeutua. Farkut ja paita ja kengät niin kuin muuallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku löysähkö neulepaita, farkut, tennarit/maiharit... ehkä huivi ja hopeakorut mullakin. Eli siis hyvin arkisesti, ehkä vähän enemmän meikkaan iltaan.

Keikat ja pubit.

N45

Vierailija
4/5 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvipituinen hame, kesällä paljaat sääret ja talvella ihonväriset sukkahousut (20den), korkokengät tai korolliset nahkasaappaat ja toppi. Tai sitten polvipituinen mekko. Korvakorut, rannekoru, sormus. Hiukset suoristusraudalla kihariksi ja päivämeikkiä voimakkaampi ehostus, jossa paino joko silmissä tai punatuissa huulissa, fiiliksestä riippuen. Vaatteitten tyyli vaihtelee riippuen siitä, olenko menossa rokki/metallikeikalle vai ihan vaan baariin. 

Vierailija
5/5 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wallah. kirjoitti:

Polvipituinen hame, kesällä paljaat sääret ja talvella ihonväriset sukkahousut (20den), korkokengät tai korolliset nahkasaappaat ja toppi. Tai sitten polvipituinen mekko. Korvakorut, rannekoru, sormus. Hiukset suoristusraudalla kihariksi ja päivämeikkiä voimakkaampi ehostus, jossa paino joko silmissä tai punatuissa huulissa, fiiliksestä riippuen. Vaatteitten tyyli vaihtelee riippuen siitä, olenko menossa rokki/metallikeikalle vai ihan vaan baariin. 

Nice