Jos postin lähetys ei ole saapunut, eikä sillä ole lähetystunnusta, voiko asialle tehdä mitään?
Kohta 10 päivää mennyt, eikä kirje ole vieläkään saapunut. Voiko tälle tehdä nyt sitten mitään vai menetinkö rahat? Summa ei onneksi päätä huimaa, mutta v.ituttaa se siltikin.
Auttaako ottaa yhteyttä firmaan, josta tuote tilattu? Eihän se heidän vika ole, että posti pilaa kaiken.
Kommentit (6)
Ei voi. Mutta 10 päivää ei ole mikään ihme nykyisin käsitykseni mukaan. Mistäs tilasit?
2kk seilasi mun yks kirje ties missä kunnes saapui vihdoin postilaatikkoon.. että hei, 10 päiväähän ei oo vielä mitään. kiittäkäämme postia <3
Vierailija kirjoitti:
Kohta 10 päivää mennyt, eikä kirje ole vieläkään saapunut. Voiko tälle tehdä nyt sitten mitään vai menetinkö rahat? Summa ei onneksi päätä huimaa, mutta v.ituttaa se siltikin.
Auttaako ottaa yhteyttä firmaan, josta tuote tilattu? Eihän se heidän vika ole, että posti pilaa kaiken.
Tuollainen paketti on vähän niin kuin Jumala, eli sen olemassaolosta ei ole mitään muuta todistetta kuin oma uskosi.
Paketti on myyjän vastuulla niin pitkään kuin se on luovutettu sinulle. Jos paketti hukkuu, niin myyjä on velvollinen toimittamaan uuden tai palauttamaan rahat.
Ei kannata tilata mitään postin kautta, jos suinkin mahdollista. Pakettiautomaattiin on itelle ainakin hyvin tullu postin paketit aina, mutta auta armias jos tilaa jonkun pienen tuotteen kirjeenä niin ei näy eikä kuulu.
Tietenkin kannattaa ottaa yhteyttä firmaan, mistä olet tilannut. Voit saada rahasi takaisin, tai uuden tuotteen. Firma voi myös selvitellä kirjeen kohtaloa.