Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita naisia jotka eivät ymmärrä muita naisia ollenkaan?

Vierailija
20.09.2017 |

Naiset ovat useammin keskiverron edustajia. Me ääripäät erotumme helposti joukosta ja jäämme yksin. Itse olen enemmän asiakeskeinen, en ole lainkaan kiinnostunut ihmisistä ystäviäni ja ihan lähiperhettäni lukuun ottamatta. En koskaan halua miestä enkä lapsia. En ole tippaakaan alistuva vaan oman arvoni tunteva.

Onko täällä muita samanlaisia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luokittele ihmisiä niiden sukupuolen perusteella. Naisia ja miehiä on hyvin monenlaisia.

Vierailija
2/8 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat useammin keskiverron edustajia. Me ääripäät erotumme helposti joukosta ja jäämme yksin. Itse olen enemmän asiakeskeinen, en ole lainkaan kiinnostunut ihmisistä ystäviäni ja ihan lähiperhettäni lukuun ottamatta. En koskaan halua miestä enkä lapsia. En ole tippaakaan alistuva vaan oman arvoni tunteva.

Onko täällä muita samanlaisia?

Tuntemani naiset eivät ole tuollaisia yleistäjiä kuin sinä. Naisia monenlaisia. Ihan samalla tavalla kuin miehiäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa on kyllä ihan tieteellisesti keskivertoa siinä missä miehiä on jakautunut kaikille aloille ja älykkyyden alueille. Naisethan tekevät todella keskenään samanlaista työtä maailmanlaajuisesti. Perhe, mies, koti, nimenvaihto. En edes tiedä naista joka osaisi ajatella omilla aivoillaan. Kyllä naiset lähinnä toistavat samaa asiaa. Edes taiteilijanaisissa ei ole kovin radikaaleja tai itsenäisiä yksilöitä, vaimoäitejä hekin.

Vierailija
4/8 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös sä nimihullu ollutkin lesbo? Sun jos kenen pitäisi ymmärtää muita naisia.

Vierailija
5/8 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika samanlainen olen paitsi että minulla on perhe. Viihdyn yksin enkä kaipaa ystäviä. Inhoan olla seurassa jossa puhutaan paljon. En jaksa puhua joutavia. Koen olevani apinalaumassa silloin. Tykkään tehdä yhteistyötä osaavien älykkäiden ihmisten kanssa yhteisen kiinnostuksen piirissä mutta typerysten seurassa on niin kiusallista olla että haluaisin heti vain lähteä pois. En voi sietää määräilijöitä enkä alistu. Olen yleensä liian suorapuheinen ja monet loukkaantuvat sellaisesta. En käsitä ihmisiä jotka eivät osaa tehdä päätöksiä vaan tunteilevat. Aika harvan kelpuutan ystäväkseni. Jos minua haukutaan selän takana ylimielisyyteni takia, ei voisi vähempää kiinnostaa. En tuhlaa aikaani idioottien seurassa enkä pyri tekemään vaikutusta kehenkään. Ihmisten sosiaaliset pelit näen selvästi enkä,halua osallistua niihin.

Yleensä olen kyllä ystävällinen ja autan ihmisiä elleivät ole hyväksikäyttäjiä ja manipuloijia.

Vierailija
6/8 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaimoäitejä hekin.

Aika monet miehistä ovat aviomiesisejä, muttet kuitenkaan käytä sitä asiaa heidän väheksymiseensä.

Vierailija
7/8 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaimoäitejä hekin.

Aika monet miehistä ovat aviomiesisejä, muttet kuitenkaan käytä sitä asiaa heidän väheksymiseensä.

Ei ole olennainen osa miehen identiteettiä. EIhän perhe miehen nimeä muuta vaan naisen. Nainen on miehen vaimo ja lasten äiti.

Vierailija
8/8 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa taitaa olla vähän samoja vikoja. On oikeastaan yllättävää miten niinkin suuri osa ihmisistä haluaa näköjään elää perinteisen kaavan mukaista elämää. Tietynlaiset junttimiehet jotka haluavat että heillä olisi joku ihmeen erivapaus perseillä ja käyttäytyä miten tahansa ilman että kukaan sanoo poikkipuolista sanaa, eivät voi sietää mua (kiusaajaidiooteiksi luokittelen ne).

Mutta oikeastaan naisissa on mun mielestä enemmän mukavia yksilöitä kuin miehissä, enkä luokittele sen mukaan onko perheellinen vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän