Mitä kokkaatte ruoaksi tänään?
Päätä särkee, ei tule mitään mieleen:((
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Simpukoita ja itse tehtyä valkosipulileipää.
Meillä oli tuota plus etanoita viime la joten ei nyt. Ainiin, leivän maustoi timjami, ei valkosipuli jossa nuo etanat uivat.
ap
Paistan kaalia ja porkkanoita, sitten paistan kananrintaa ja teen chilikastikkeen itse siihen. Keitän riisiä ja yhdistän tämän kaiken padaksi.
Mies keitti perunoita ja teki nakkikastikkeen. Vaatimatonta, mutta niin hyvää.
Wokkia naudanliha-suikaleista, kukkakaalista, paprikasta ja lehtikaalista (+ehkä porkkanaa) ja sekaan teriyaki kastiketta tms. Tykkää mamma ja mukulat, tosin tänään kokkaan vain aikuisille.
Tein kasvissosekeittoa ja parsakaalipiirakka. Salaattia. Jälkiruoaksi omenahyvettä ja vaniljakastiketta.
Tänään syödään eilen tehtyä kaalilaatikkoa. Lisukkeena puolukkasurvosta. Nam.
Ääääh miksei iske inspis mistään, ei jaksaisi:( mutta kiitos teille vinkkejä antaneille kuitenkin!
ap
Tomaatit ovat vielä hyviä, joten tein BLT:n. Pääaterialle jonkinlaisen papucurryn.
Ajattelin nakata uuniin kaupan kalapuikot, lisäksi sipuli-voi-pottua.