Miksi olette palstalla? Kertokaa syitä
Kommentit (14)
Tapan aikaa ja naureskelen jutuille.
Työttömänä/sairauslomalla tämä on mukava tapa kuluttaa aikaa.
Töissä tylsää ja kulutan aikaa. Sahaan iltasanoman, iltalehden, firman sähköpostin, aaveen ja älypään pasianssin väliä. Vielä pitäisi jaksaa reilu puolitoista tuntia...
Ajattelin keskustella elämän toivottomuudesta, näkökulmien kapeudesta, yksinäisyydestä, häpeästä ja ihmisen kyvystä kestää loputonta tuskaa.
Valitettavasti nämä aiheet eivät sovi palstan nykylinjaan, joten avaan korkin ja valun hitaasti oman pääni sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin keskustella elämän toivottomuudesta, näkökulmien kapeudesta, yksinäisyydestä, häpeästä ja ihmisen kyvystä kestää loputonta tuskaa.
Valitettavasti nämä aiheet eivät sovi palstan nykylinjaan, joten avaan korkin ja valun hitaasti oman pääni sisälle.
Älä tee sitä;(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tee sitä;(
En tee, koska se on täällä kielletty aihe.
Joskus haluaisi ajatustenvaihtoa, vertaistukea ja niitä on yksinäisen verkon ulkopuolelta vaikea löytää. Nyt tämäkin palsta on poissa vaihtoehdoista.
Aina kun töissä tylsää ja olen lukenut jo uutiset niin tulen tänne lukemaan keskusteluja.
Olen eläkeläinen ja aika vasta löytänyt palstan. Luen ja ihmettelen olemmeko me suomalset tosiaan näin kateellisia,katkeria ja ilkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen eläkeläinen ja aika vasta löytänyt palstan. Luen ja ihmettelen olemmeko me suomalset tosiaan näin kateellisia,katkeria ja ilkeitä.
Samaa olen ajatellut, kun viestiketjussa satoja viestejä jonkun julkkiksen henkilökohtaisista asioista. Kamalaa parjaamista.
Söin juuri ja odotan vatsan toimintaa...
Olen Montenegrossa. Maataan miehen kanssa sängyllä hotellissa siestaa pitämässä. Mies nukahti, kaivoin puhelimen, katsoin ensit Iltasanomat, sitten Hesarin, Soininvaaran, My New Royals, Oikotien ja lopuksi tämän palstan.
Neljän seinän sisällä.