Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun näet vaikka punttisalilla hyvännäköisen miehen ihailetko salaa peilien kautta hänen lihaksiaan ja illalla unelmoit hänestä?

Vierailija
20.09.2017 |

Vai etkö vain uskalla tunnustaa.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Haaveilen vain ihmisistä, joita tunnen jonkun verran.

Vierailija
62/86 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pruukannut keskittyä siihen treenaamiseen jos salilla oheisharjoittelua teen.

En tykkää miehistä joilla on salilla hankitut koristelihakset. Makuuni on enemmän ne oikeat urheilijat. Ne ei yleensä esim. 400 m vedon jälkeen mieti katseleeko joku nainen heidän perseettään vaan nieleskelevät oksennusta.

Siellä salillahan ne koristelihakset tulee ihan itsestään. Istuu vain laitteeseen vähän venyttelemään, eikä tule edes hiki.

Ei se ole urheilua vaikka hiki tulisikin jos ei ole muita tavoitteita kuin isot lihakset. Voimailu on sitten aivan eri asia, mutta voimailijat harvemmin treenaavat sellaisessa paikassa missä naiset olisivat pällistelemässä.

Näillä koristelihasmiehillä on yleensä sitäpaitsi ihan jumalattoman heikko kestävyyskunto. Olen nähnyt sellaisen hyytyvän alle kahden tunnin metsätöissä kun 70-vuotias pappa vieressään olisi painanut koko päivän... 

Puhumattakaan siitä miten kömpelösti ne liikkuvat vaikkapa yleisurheilijoihin verrattuna. Yhhyh. Tykkään siitä että mies kävelee ja juoksee kevyin askelin ja jaksaa painaa täyden päivän metsähommissa litkimättä kahden tunnin välein proteiinipirtelöitä.

Urheilua se on siinä missä muutkin lajit. Vaatii paljon työtä ja tiukkaa ruokavaliota. 

Kaikilla meillä on omat heikkoutemme ja 70-vuotiaan papan ja raskaansarjan kehonrakentajan välille mahtuu kaikenlaista suorittajaa. Joku pärjää metsätöissä ja joku ei.

Pointti olikin siinä millaisia miehiä katselen ihaillen. Aloitus kun tuntui olettavan että kaikkia naisia viehättää koristelihakset. Minua viehättää vain suorituskyky, sellainen tositoimissa mitattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin häntä tulemaan alastonmalliksi. Liian harvoin on miesmalleja, joilla olisi kunnon lihakset. 

Vierailija
64/86 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI vois vähempää kiinnostaa joku salipelle. Pään sisällä usein tyhjää :D (kehonrakentajat ym)

Vierailija
65/86 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En tykkää bodatuista miehistä. Ne näyttää aina siltä että niillä on elämässä vain typerä sali.

Vierailija
66/86 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En tiedä miksi mulla ei miesten seurassa herää halut. Lihakset ei kiinnosta kun ne on liian tavoitteellisesti hankittu. Vetävin mieskroppa on fyysisellä työllä hankittu vahva ja roteva mutta ei mikään fitnes. Siltikään ei värähtele miesten lähellä. Ihan muuta tarvitaan kiihottumiseen.

Vierailija
67/86 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat naiset tekevät tuota että hyvin huomaamatta katselevat. M43

Sinä olet jo vanha ukkeli.

Kuule! Miehet eivät ymmärrä vanhenemistaan. Viime lauantain treffeille ilmaantui mies, joka oli noin 15 vuotta vanhempi kuin profiilissa kerrottiin. Voi selitysten määrää. Hohhoijaa.

Vierailija
68/86 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat naiset tekevät tuota että hyvin huomaamatta katselevat. M43

Ymmärsinkö oikein? Et oo huomannut että naiset katsoisivat sua ja oot päätellyt että he tekevät sen huomaamattasi.

M44

HAHA!!!

Vierailija
69/86 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut ton lihaksikkaiden paskan kestävyyskunnon. Joskus harvoin, kun spinningiin tai ryhmäliikuntatunnille eksyy tuollainen lihaskimppu, niin tippuvat kyydistä heti alkumatkasta. Ja ei, en katso heidän lihaksiaan vaan nauran kun tulevat ylimielisesti naisten nössötunnille ja mitä helkattia eihän siellä sipsutellakaan😂

Vierailija
70/86 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tosiaankin katselen omasta mielestäni komeita miehiä salilla. Ne ovat kaikki solakoita kestävyysurheilijan näköisiä, en ole ikinä pitänyt kovin lihaksikkaista miehistä. Olen aika nirso miesten ulkonäön suhteen ja lihaksikaa bodari joutuu samaan kategoriaan kuin ylipainoinen pullukkamies. Liikaa pyöreyttä.

Vierailija
71/86 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tosiaankin katselen omasta mielestäni komeita miehiä salilla. Ne ovat kaikki solakoita kestävyysurheilijan näköisiä, en ole ikinä pitänyt kovin lihaksikkaista miehistä. Olen aika nirso miesten ulkonäön suhteen ja lihaksikaa bodari joutuu samaan kategoriaan kuin ylipainoinen pullukkamies. Liikaa pyöreyttä.

Näitä kestävyyslajien ihailijoita AV palstalla saa aina lukea. Mutta mene kysymään sellaiselta löytyykö hyvin naisia. Ei todellakaan löydy.

Vierailija
72/86 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exäni on sellainen täydellinen veistos mieheksi, että taatusti kerää katseita ja on salilla haaveilujen kohteena. Harmi vaan että tyyppi on järkyttävän ilkeä, narsistinen hirviö kotioloissa.

Vierailija
73/86 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato juu, katon että V'ttuako toi ukon käppänä tuijjottaa.

Vierailija
74/86 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän tykkään ja haaveilen miesmälleistä.

-Pera 64v

Vierailija
75/86 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exäni on sellainen täydellinen veistos mieheksi, että taatusti kerää katseita ja on salilla haaveilujen kohteena. Harmi vaan että tyyppi on järkyttävän ilkeä, narsistinen hirviö kotioloissa.

Varmaan aika rankkaa kun itse olet varmastikin ihana ihminen.

Vierailija
76/86 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. En erityisemmin perusta lihaksista, vaikka itse käynkin 1-2 kertaa viikossa kuntosalilla.

Jos joku on muutoin komea, voin katsoa häntä ihan suoraankin. Enemmän arvostan kauniita kasvoja ja matalaa ääntä kuin lihaksikkuutta. Bodarit ovat suorastaan jopa nolon näköisiä.

Vierailija
77/86 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois vähempää kiinnostaa miltä muut näyttää salilla. Teen treenini ja kotona oman miehen kainaloon.

Vierailija
78/86 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsele kuin omaa miestäni sillä silmällä silloin harvoin kun salilla käymme. En oikein välitä kovin lihaksikkaista miehistä. Paras on sellainen josta lihasta jännittäessä huomaa lihakset, mutta lepotilassa ei tarvitse juurikaan näkyä. Jos hauikset ja reisilihakset erottuu vaan vähän, niin näyttää vielä hyvältä, mutta liian erottuvat lihakset ja varsinkin sixpack on ällöjä. Tärkeintä on kuitenkin se, että niissä lihaksissa on oikeasti voimaa, eivätkä ole vaan koristeena.

Yleensä keskityn omaan treeniini. Joskus kuitenkin ihan viihdemielessä katselen pullistelijabodareita jotka ähisevät, karjuvat ja röhkivät, ja samalla vilkuilevat että huomaako se salin tiukkaperseisin mimmi, ja jos näyttää siltä että ei, niin pää pyörii tarkkailemassa että katsooko edes joku. Minuahan he eivät huomaa koska olen lähes sadan kilon keijukainen, eikä tarvitsekkaan.

Vierailija
79/86 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tykkääkö joku oikeasti isoista lihaksista? sopivat on hyvät, kuten vaikka kamppailulajeja harrastavilla, mutta salityypit on kyllä ihan nounoun....

Vierailija
80/86 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en. En erityisemmin perusta lihaksista, vaikka itse käynkin 1-2 kertaa viikossa kuntosalilla.

Jos joku on muutoin komea, voin katsoa häntä ihan suoraankin. Enemmän arvostan kauniita kasvoja ja matalaa ääntä kuin lihaksikkuutta. Bodarit ovat suorastaan jopa nolon näköisiä.

"vaikka itse käynkin 1-2 kertaa viikossa kuntosalilla."

Miten niin vaikka?! No et selvästi perusta lihaksista. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi