Kuinka paljon juotte kahvia?
Kommentit (82)
Ehkä jotain 1,5–2 litraa päivässä.
0 = nolla desiä. En pidä kahvista, enkä ole koskaan oppinut sitä juomaan. Omaan nenään se jopa haisee pahalta. Raskausaikana tulin jopa huonovointiseksi kahvin voimakkaasta hajusta.
Viimeiset kahvit join 1998 influenssan mainingeissa. Nykyään juon vihermehua
0,8-1l päivässä 😄
Nolla desiä. Kahvi on minusta pahaa, vaikka tuoksuu kyllä hyvältä.
Vitut minä mistään deseistä tiedän, kupin-pari päivässä. Lisäksi frezzaa silloin kun tekee mieli. Nyt on kaksi pulloa frezzaa.
Pitäisi varmaan ostaa uusi kahvinkeitin, kun puskee veden maku läpi vaikka käytän aina vain tummapaahtoista kahvetta. Olen puhdistanut keittimen kalkkiaineella pari päivää sitten.
Perkele kun on muuten kiva tuo masiina ja uuden hankinta on aina hankalaa, kun sen täytyy olla tyylikkään näköinen, hyvän hintainen ja just eikä melkein hyvin toimiva. Ja pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vitut minä mistään deseistä tiedän, kupin-pari päivässä. Lisäksi frezzaa silloin kun tekee mieli. Nyt on kaksi pulloa frezzaa.
Pitäisi varmaan ostaa uusi kahvinkeitin, kun puskee veden maku läpi vaikka käytän aina vain tummapaahtoista kahvetta. Olen puhdistanut keittimen kalkkiaineella pari päivää sitten.
Perkele kun on muuten kiva tuo masiina ja uuden hankinta on aina hankalaa, kun sen täytyy olla tyylikkään näköinen, hyvän hintainen ja just eikä melkein hyvin toimiva. Ja pitkään.
Millä tavalla se keitin lisää kahvin tai veden makua? Laitehan vain keittää veden ja valuttaa sen suodatinpussissa olevien purujen läpi. Veden ja purujen suhteesta se maku muodostuu.
Nykyisellään juon tuollaisen vaikkapa muumimukillisen päivässä, usein en sitäkään. Jotenkin ei enää maistu eikä jaksa lampata vessassakaan.
Aamuisin noin 3 muumimukillista. Päivällä ehkä pari
Vierailija kirjoitti:
Aamuisin noin 3 muumimukillista. Päivällä ehkä pari
- Mulla sama 3 muumumukia aamulla, ja yksi päivällä :) -ap Mietin vaan onko se liikaa :D mutta ei ainakaan oma keho reagoi mitenkään ja jaksan liikkua kahvin voimalla 2h päivässä, tehokasta treeniä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla se keitin lisää kahvin tai veden makua? Laitehan vain keittää veden ja valuttaa sen suodatinpussissa olevien purujen läpi. Veden ja purujen suhteesta se maku muodostuu.
No mistä minä tiedän. Laitan aina tarkalleen oikean määrän vettä ja poroja, mutta vesi maistuu läpi aina vain. Saatana. Puruporoja laitan yhden ylimääräisen mitallisen, ei auta sekään. Ongelma on vasta viime aikoina tullut tuon nykyisen masiinan kanssa.
Enintään 2 dl normaalina päivänä ja siitäkin pitäisi vähentää kun vatsa ja hermot ei tykkää :D En ymmärrä miten joskus nuorena join huomattavasti enemmän ilman ongelmia. Tai olinhan mä hermostunut silloinkin, ehkä se oli kaikki se kahvi millä korvasin vajaita yöunia
15 desilitraa päivässä. Alta kahden desin ei kannata tulla kysymään mitään aamulla.
Noin 2-3 dl kerrallaan pari kolme kertaa päivässä. Joskus enemmänkin. Olen kahviaddikti; pelkkä sana "kahvi" tai ajatus kahvittelusta, kupit ja mukit, kahvin tuoksu tai kahvinkeittimen ääni saa aivoissa jonkun mielihyväosasen naksahtamaan.
Selviän monesta asiasta sillä kun tiedän myöhemmin saavani kahvia. Maltan mennä nukkumaan jotta voin herätä juomaan kahvia.
Arkipäivisin menee paljon, varmaan pari litraa päivässä. Pakko pysyä laillisissa aineissa niin arkisin kahvia ihan v.t.sti ja vkl alkoholia kohtuuttomasti. Sisuskalut huutaa hoosiannaa mutta ei auta koska sääntelysuomi.
Kolme mukillista aamulla. Eli n. 6 dl yhteensä.
Paketti menee viikossa.
Sinkkumies
Kahvia maidolla menee 12-14 dl päivässä. Yleensä kolme kertaa päivässä keitellään kahvit. Kaksi mukillista menee kerralla. Töissä sitten tulee vielä juotua myös.
Jonkun 4-5 desiä. Joskus harvoin enemmän.