Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitaja auttoi tuoretta äitiä siteen laittamisessa

Vierailija
19.09.2017 |

Jotenkin tuo kuva liikutti muakin, kyse kuitenkin niin intiimistä asiasta.

http://www.iltalehti.fi/fiidifi/201709182200401727_fd.shtml

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hoitaja mies vai nainen?

Vierailija
2/13 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä todella hieno ele. Arvostan! 👍🏼

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota tehdään synnytysvuodeosastolla päivittäin. Terv. Kätilö

Vierailija
4/13 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle sujautettiin sairaala kertaköyttöoikkarit jalkaan jossa oli hervoton side :D. tämä nyt ei ehkä ollut se mikö jäi mieleen synnöril erityisesti mutta sen sijaan hoitajien empaattisuus ja ystävällisyys

Vierailija
5/13 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajana, joita niin tällä palstalla "rakastetaan" hymyilyttää.

Vierailija
6/13 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kätilö on kaivanut vauvoja ulos vaginoista ja ommellut tikkejä välilihaan joten tuskinpa yksi siteen vaihtaminen tuntuu kovinkaan intiimiltä.

Vierailija
7/13 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vihaan tuota iltalehden nettisivua, kun siellä ehkä n. 50% kuvista näkyy, jos auringon ja kuun asemat ova juuri oikeassa. Harvoin siis näkee. Sitten sitä pitää alkaa etsimään netistä, vaikka uutissivuston tarkoitus on antaa sitä informaatiota. Jos uutisen jälkeen pitää mennä etsimään tietoa muualta, niin uutissivusto on epäonnistunut.

Laitoin myös viime talvena niille jo palautetta siitä, että ei tuo "näytä 30 kuetuinta" kohta sivulla toimi. Ei tullut vastausta, eivätkä ole korjanneet.

Kuvittelisi, että itsekin haluaisivat sivut, jotka asiakkailla toimii.

Vierailija
8/13 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulle sujautettiin sairaala kertaköyttöoikkarit jalkaan jossa oli hervoton side :D. tämä nyt ei ehkä ollut se mikö jäi mieleen synnöril erityisesti mutta sen sijaan hoitajien empaattisuus ja ystävällisyys

Niin eli vaipat siis?

Vierailija
9/13 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin synnytykseni jälkeen - kiireellinen sektio nuijanukutuksessa - niin kurjassa kunnossa ja sekaisin kuin seinäkello, etten olisi selvinnyt ilman ihania hoitajia ja kätilöitä. Kiitos teille. Synnytys oli tosi rankka kokemus, mutta kirkkaimpana ilonaiheena terveen lapsen lisäksi muistan sen, kuinka hyvin hoitohenkilökunta meitä kohteli.

Vierailija
10/13 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hoitjajlle ihan arkipäivää. Mitä ihmiset luulee hoitajien tekevän sairaalassa ja muissa laitoksissa? Joka päivä laitetaan vaippoja nuoremmille ja vanhemmille ihmisille. 

Vierailija
11/13 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin synnärissä harjoittelemassa niin perussettiä oli synnytyksen jälkeen äitien pyllyjen suihkuttelu ja siteiden vaihto. Onhan se kiva että se on joidenkin mielestä liikkistä, tarkoituksena on huolehtia että nuoret äidit pysyvät terveenä ja paranevat nopeasti.

Vierailija
12/13 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin synnärissä harjoittelemassa niin perussettiä oli synnytyksen jälkeen äitien pyllyjen suihkuttelu ja siteiden vaihto. Onhan se kiva että se on joidenkin mielestä liikkistä, tarkoituksena on huolehtia että nuoret äidit pysyvät terveenä ja paranevat nopeasti.

Miksei mulla ollut tällasta palvelua? Kaksi kertaa synnyttänyt. Omien kokemusten perusteella, kätilöt olivat ihania. Hoitajat tiuskivat ja olivat kiireisiä. Synnytin Naistenklinikalla.

Vierailija
13/13 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö meistä vanhoista äideistä sitten haluta pitää niin hyvää huolta ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi