Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Enkai mä voi olla raskaana????

Vierailija
19.09.2017 |

Mahaoireita olin lääkärissä selvittämässä, ei selvinnyt mitään.

Järkyttäviä vatsaoireita ollut nyt pitkään päivä tolkulla. Ummetusta johon ei edes ummetuslääkkeet auta yhtään. Kamalia ilmavaivoja ja vatsan turvotusta taukoamatta, vaikka ihan normaalipainoinen/hoikka olen. Kuukautisia ei ole tullut yli kuukauteen, mutta ne on mulla muutenkin äärettömän epäsäännölliset. Terolut on ennen tehonnut, mutta tällä kertaa se ei tehonnutkaan se viikon kuuri (??!).

Siis eikai nää mun mahaoireet raskaudesta ole??? Eihän????
Seksiä olen harrastanut viimeksi aikalailla tasan kuukausi sitten ja sitä ennen en pitkään aikaan, joten olisin kuukausi sitten hedelmöittynyt, muita mahdollisuuksia ei ole.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitpa kuule hyvinkin olla. Toisaalta sulla voi olla myös ärtynyt suoli tai keliakia.

Vierailija
2/9 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdynnän jälkeen meni muuten päivä tai pari, ja sen jälkeen tuli vaaleanpunaisen oranssihtavaa ihmeellistä vuotoa vähän housuihin. Tämän jälkeen kuitenkaan ei enää ole mitään tullut.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee testi

Vierailija
4/9 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko siis tehdä ihan luotettavasti testin? Viimeisestä yhdynnästä on kuukausi ja kuukautiset niin epäsäännölliset etten muista milloin viimeksi olivat. Joskus siinä kesällä kuitenkin.

Ap

Vierailija
5/9 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin vielä tähän aikaan jonkun testin, jos tilanne olisi tuo ja vaan joku kauppa auki!

Vierailija
6/9 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolitauti testeihin

Vierailija
7/9 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolitauti testeihin

Olen käynyt. Puhtaat oli.

Ap

Vierailija
8/9 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tää kuitenkin joku suolisto-ongelma? Eikai raskaus voi oireilla näin? Veriarvot mulla oli hyvät ja tulehdusarvo 0.

Vierailija
9/9 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan