Ihastuin vanhempaan mieheen ja olen parisuhteessa nuorenman kanssa.
Olen kolmekymppinen nainen. Olen ihastunut melkein viisikymppiseen työkaveriini. Seurustelen parikymppisen miehen kanssa. Tämä on todella kamalaa! Todella raastavaa tuntea tällaisia tunteita! Kiellettyjä tunteita. Olen aina pitänyt nuoremmista miehistä, mutta tämä työkaverini on saanut minut aivan sekaisin. Hänessä on vain jotain niin ihmeellistä..
Kommentit (5)
Mulla just päinvastoin. Haluan nuorempaa, suhteessa vanhemman kanssa. Vaihdetaanko.
Vierailija kirjoitti:
Mulla just päinvastoin. Haluan nuorempaa, suhteessa vanhemman kanssa. Vaihdetaanko.
No vaihda ihmeessä, jos et tajua ihmisessä mitään muuta kuin iän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaihda ihmeessä, jos et tajua ihmisessä mitään muuta kuin iän.
Miten tämä kommentti eroaa aloituksesta? Mikset sille räksytä? Onko hopeasetä asialla?
Itse olen 38v ja ihastuin pari vuotta sitten nyt 61v työkaverimieheen. Sain vastakaikua ja rakastuin täysin ja tajusin, että rakkaus aviomieheeni oli loppunut. Avioliitto oli ollut huono jo pidempään. Siksipä varmaan ihastuminen tapahtui.
En olisi uskaltanut tunteitani julkistaa toiseen mieheen ellen olisi huomannut, että hänkin minusta tykkää. Nyt on hyvä. Olen muuttanut pois avioliitosta. Tapailen tätä ihanaa miestä.
Auttakaa! Miten voi unohtaa tämän ihastuksen kun näemme töissä? Sydän on niin tuskainen..
Ap