Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä pojalle evääksi yo-kirjpituksiin?

Vierailija
19.09.2017 |

Leipää, hedelmiä mutta mitä muuta?
Pitääkö mun tämän takia ostaa eväsrasia?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt, minkä takia sinne pitää raahata valtavat eväät. 

Sama, meidän abi ottaa vesipullon ja proteiinipatukan.

Siskollani oli aikanaan limupullo ja suklaapatukka, ei olisi kuulemma muuten ottanut muuta kuin sen vesipullon, mutta äiti stressasi ja stressasi eväistä niin oli pakko ottaa jotain.

Vierailija
22/26 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsejä ja limsaa, että voi sitten rouskuttaa ja pudotella ne pitkin lattioita ja kaataa limut pöydälle. Jotakin rapisevaa myös, että varmasti vieressä olevat häiriintyvät. Hedelmät pitkin lattioita kierimään. Tämä kaikki on tullut koettua. Ei näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä sitten mitään voimakkaasti haisevaa, koska siitä voi tulla muille huono olo.

Mulla oli aikoinaan Blå Castelloa hapankorpulla... eipä tullutkaan tuo mieleen. Kjäh kjäh, kun itse siedän kaikkea! Kilpailuvaltti!

Vierailija
24/26 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt, minkä takia sinne pitää raahata valtavat eväät. 

Silleen on kivempaa.

Vierailija
25/26 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä miksi kirjoituksissa pitää lussuttaa, mäiskyttää, ryystää ja rouskuttaa. Inhoan yli kaiken syömisen ääniä enkä ymmärrä kuinka ei voi olla muutamaa tuntia ilman että laittaa jotain suuhunsa.

Toki olen työelämässäkin huomattavasti valtaosaa tehokkaampi kun työpäivät eivät kulu joko taukoja odottaen tai kahvihuoneessa/lounaalla venyen.

Syödään reippaasti kun on sen aika ja muu aika keskitytään olennaiseen.

T. Laudaturin tehopakkaus

Vierailija
26/26 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein tytölle lasagnea. Sanoin kyllä, että ei kannata ottaa kirjoituksiin mukaan, vaan syö vasta sen jälkeen kämpillä.

Jotain helppoa, josta saa nopeasti energiaa. Kotona on hyvä olla jääkaapissa odottamassa hänen herkkuruokaansa, jotta voi syödä kunnolla, kun tulee kaikkensa antaneena kotiin.