Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kokoomus ei aja yhtä suurella innolla kannabiksen laillistamista kuin limuviinoja ruokakauppaan?

Vierailija
19.09.2017 |

Ai niin, kun sillä ei voi tehdä bisnestä. =)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannabis ole enemmän vihervasemmiston juttuja?

Vierailija
2/7 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kannabiksella voisi tehdä bisnestä? Sillehän olisi varmasti isotkin markkinat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aikuinen (?) ihminen kyselee noin tyhmiä?

No, aloitetaas. Mitä kokkarit haluaa? Kahta asiaa: ensinnäkin kannatuksen säilymistä tai kasvua, toisekseen varmistaa itselleen mukavan ja rahakkaan duunin politiikan jälkeen. Kannabiksen laillistamisen vaatiminen ei paranna kannatusta eikä ole tulevien pomojen (suuryritykset yms.) mieleen.

Että sen takia!

Vierailija
4/7 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on vittu kenenkään luuseribyrokraatin asia sanoa mulle mitä mä voin tehdä ja mitä en. Mä oon mä ja vittu byrokraatit menkää oikeisiin töihin tai vetäkää vittu päähän.

Vierailija
5/7 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslaiset viihdekäyttävät kokaiinia.

Vierailija
6/7 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei kannabiksella voisi tehdä bisnestä? Sillehän olisi varmasti isotkin markkinat.

Sillä tehdään isoa bisnestä jenkeissä ihan laillisesti niissä osavaltioissa jossa kannabiksen myynti on laillistettu

Vierailija
7/7 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä tehdään isoa bisnestä jenkeissä ihan laillisesti niissä osavaltioissa jossa kannabiksen myynti on laillistettu

Niinpä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme