Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas se nähtiin miten vähän mies minua arvostaa

Vierailija
19.09.2017 |

En ole vuosiin voinut harrastaa mitään kodin ulkopuolella, koska mies tulee ja menee töidensä ja harrastustensa kanssa miten huvittaa. Tukiverkkoja ei ole eikä minulla varaa maksaa hoitajalle, mies ei tällaista aio rahoittaa. Eli kun jonkun ne lapset on hoidettava, niin se joku olen ollut minä.

MIehen kehotuksesta, jotta lopettaisin ainaisen mäkättämisen hänen menoistaan aloitin uuden harrastuksen nyt syksyllä. Mutta mitä tekee mies? Ei tule kotiin ajoissa, jotta ehtisin harrastukseeni. Ihmettelee miksi en voi mennä myöhässä. Harrastus kestäisi 45 minuuttia, joten mitä järkeä olisi mennä sinne kesken kaiken puolivälissä enää muita häiritsemään. Sitten kehtasi vielä syyllistää minua, kun en soittamalla muistuttanut häntä. Eihän tästä oltukaan keskusteltu kuin muutama kerta. Joopa joo...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa harrastuspaikoissa on nykyään lapsiparkki.

Vierailija
2/19 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee kiusallaan tuota, se haluaa sinun olevan kotona, jottet saisikaan kodin ulkopuolisia suhteita. Tuota harrastaa narsisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monissa harrastuspaikoissa on nykyään lapsiparkki.

Tässä ei ole eikä lapsia voi ottaa tuohon harrastukseen mukaan. Ap

Vierailija
4/19 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei rakkautta, kunnioitusta, taloudellista tai käytännön apua. Minkä ihmeen takia sinä tuollaisessa suhteessa haluat olla? Itse sinä asetat ne rajat miten sinua voi kohdella. Nyt olet mitä ilmeisimmin antanut sellaisen viestin, että sinä olet piika ja kynnysmatto. Kannattaisikohan tehdä jotain?

Vierailija
5/19 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee kiusallaan tuota, se haluaa sinun olevan kotona, jottet saisikaan kodin ulkopuolisia suhteita. Tuota harrastaa narsisti.

Epäilen itsekin tätä. Miten narsista irtaudutaan ja kestetään järjissään ilman tukiverkkoja? Ap

Vierailija
6/19 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ei rakkautta, kunnioitusta, taloudellista tai käytännön apua. Minkä ihmeen takia sinä tuollaisessa suhteessa haluat olla? Itse sinä asetat ne rajat miten sinua voi kohdella. Nyt olet mitä ilmeisimmin antanut sellaisen viestin, että sinä olet piika ja kynnysmatto. Kannattaisikohan tehdä jotain?

Kannattaisi ja PITÄISI, mutta miten narsistista irtaudutaan ja kestetään järjissään? Eihän miehellä ole mitään syytä erota. Ap

Vierailija
7/19 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eropaperit vetämään ja alat etsimään uutta kämppää. Ei kukaan ole sanonut sen olevan helppoa, mutta ei sitä kukaan muu voi tehdä sinun puolestasi.

Vierailija
8/19 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eropaperit vetämään ja alat etsimään uutta kämppää. Ei kukaan ole sanonut sen olevan helppoa, mutta ei sitä kukaan muu voi tehdä sinun puolestasi.

Ei tietenkään ole helppoa, mutta kyllä tosiaan "tavallisesta" kumppanista on helpompaa erota kuin narsistista. Ap

Vierailija
9/19 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi ja PITÄISI, mutta miten narsistista irtaudutaan ja kestetään järjissään? Eihän miehellä ole mitään syytä erota. Ap

Lopeta sen narsistin ajatteleminen. Tee omat päätöksesi ja toimi niiden mukaan. Sä määräät ihan itse miten loppuelämäsi vietät.

Vierailija
10/19 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta sen narsistin ajatteleminen. Tee omat päätöksesi ja toimi niiden mukaan. Sä määräät ihan itse miten loppuelämäsi vietät.

Kts ylempi vastaus samaan asiaan. Kysyinkin miten selvitä järjissään, jokainenhan nyt kämpän pystyy vuokraamaan, ei se mikään ongelma tässä olekaan. Ap

Vierailija
11/19 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, narsistista eronneita?

Vierailija
12/19 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kts ylempi vastaus samaan asiaan. Kysyinkin miten selvitä järjissään, jokainenhan nyt kämpän pystyy vuokraamaan, ei se mikään ongelma tässä olekaan. Ap

Miten tilanteesi voisi pahentua nykyisestä, jos nytkään ei ole tukiverkkoja ? Jos mies ei nytkään yhtään huolehdi lapsistaan (ja kotitöistä)?  Onko nyt edes taloudellisesti helpompaa kuin olisi eron jälkeen?

Vierailija
13/19 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei siltä mieheltä kysytä erotaanko vai ei. Ero on asia josta riittää ihan yksipuolinen päätös.

Vierailija
14/19 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tilanteesi voisi pahentua nykyisestä, jos nytkään ei ole tukiverkkoja ? Jos mies ei nytkään yhtään huolehdi lapsistaan (ja kotitöistä)?  Onko nyt edes taloudellisesti helpompaa kuin olisi eron jälkeen?

Monellakin tapaa, jos mies haluaisi alkaa kiusaamaan.  Lasten kauttahan tämä ei ole kovinkaan vaikeaa. 

Vierailija
15/19 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei siltä mieheltä kysytä erotaanko vai ei. Ero on asia josta riittää ihan yksipuolinen päätös.

No tottakai. Kaikille se ei vaan ehkä ole ihan yhtä yksinkertaista.

Vierailija
16/19 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan av-mammoista ei kehota keskustelemaan miehen kans asiasta vakavasti, ei muuta ku ero ja heti... onkai niitä elämässä muitakin värejä, kuin musta ja valkoinen? 

Vierailija
17/19 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota itse!

Vierailija
18/19 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan av-mammoista ei kehota keskustelemaan miehen kans asiasta vakavasti, ei muuta ku ero ja heti... onkai niitä elämässä muitakin värejä, kuin musta ja valkoinen? 

Ap tässä. Miehen kanssa on keskusteltu, tai ainakin yritetty monet kerrat. Se ei vaan johda mihinkään, koska hän on aina oikeassa ja minä aina väärässä. Tämä olettamus paistaa vahvasti läpi, joten siksi kai sitä ei kukaan ole ehdottanut.

Vierailija
19/19 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vuosiin voinut harrastaa mitään kodin ulkopuolella, koska mies tulee ja menee töidensä ja harrastustensa kanssa miten huvittaa. Tukiverkkoja ei ole eikä minulla varaa maksaa hoitajalle, mies ei tällaista aio rahoittaa. Eli kun jonkun ne lapset on hoidettava, niin se joku olen ollut minä.

MIehen kehotuksesta, jotta lopettaisin ainaisen mäkättämisen hänen menoistaan aloitin uuden harrastuksen nyt syksyllä. Mutta mitä tekee mies? Ei tule kotiin ajoissa, jotta ehtisin harrastukseeni. Ihmettelee miksi en voi mennä myöhässä. Harrastus kestäisi 45 minuuttia, joten mitä järkeä olisi mennä sinne kesken kaiken puolivälissä enää muita häiritsemään. Sitten kehtasi vielä syyllistää minua, kun en soittamalla muistuttanut häntä. Eihän tästä oltukaan keskusteltu kuin muutama kerta. Joopa joo...

Oon tosi pahoillani sun puolesta. Jokainen ansaitsisi tulla kohdelluksi paremmin. Sinuna koittaisin vielä jutella ensin miehen kanssa, tehdä rajat selviksi. Älä asetu enää kynnysmatoksi, vaan opi arvostamaan itseäsi. Jos keskustelu ei tuota tulosta ja mikäli suhde muutenkin antaa enemmän kuin ottaa, olisi ehkä syytä ryhtyä järjestämään elämää uusiksi. Ne ensimmäiset askeleet on aina vaikeimpia. Tsemppiä!