Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä on miehekkyys ja miehinen itsevarmuus ja hyvä olo psykofyysisessä mielessä?

Vierailija
19.09.2017 |

Kun herää eräänä aamuna, huomaa kuinka hartialihakset ovat kasvaneet, möreä ääni, iso siitin pullottaa boksereissa ja veri kiertää aivoissa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato uudestaa et ees nää sinne kolmanteen jalkaan. Polje lisää ainiin mutta kun teet niin paljon töitä. No ehkä se kaikki muu on hienompaa. Mä en välitä niinkään.

Vierailija
2/8 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun herää eräänä aamuna, huomaa kuinka hartialihakset ovat kasvaneet, möreä ääni, iso siitin pullottaa boksereissa ja veri kiertää aivoissa?

Tätä voi miettiä eri näkökulmista että jos on sellaisia komplekseja omaan miehisyyteen tai naiseuteen. Mielenkintoinen kysymys mielestäni. Jos itsetunnossa ja itsevarmuudessa on ongelma, niin se heijastuu ja näkyyy elämässä monessa suhteessa kuten mm agressiona tai vetäytymisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kato uudestaa et ees nää sinne kolmanteen jalkaan. Polje lisää ainiin mutta kun teet niin paljon töitä. No ehkä se kaikki muu on hienompaa. Mä en välitä niinkään.

Älä ota asiaa kirjaimellisesti. Voitaisiin puhua esim vaikkapa testosteronista ja estrogenistä. EIkä tule ottaa kirjaimellisesti myöskään mies- ja nais kuvaa vaan ennemminkin omaa suhdetta itseensä.

Vierailija
4/8 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentous. Jokainen vetävä mies on rento, minun mielestäni. N38

Vierailija
5/8 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko siis rauhallinen. Mutta eikös se juuri ole sitä harkitsevutta ja itsevarmuutta (toki kokemusta). Jos mies jahkailee " en nyt oikein tiedä tai ehkä jotenkin vosi olaakin niin" tms eikös tämä juuri viesti sellaisesta epämiehekkäästä epäitsevarmasta miehestä. Tai sitten säntäilee suinpäin sinne tänne eikä tiedä mihin on menossa, ajelehtii maastohousut kompensoiden.

Vierailija
6/8 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko siis rauhallinen. Mutta eikös se juuri ole sitä harkitsevutta ja itsevarmuutta (toki kokemusta). Jos mies jahkailee " en nyt oikein tiedä tai ehkä jotenkin vosi olaakin niin" tms eikös tämä juuri viesti sellaisesta epämiehekkäästä epäitsevarmasta miehestä. Tai sitten säntäilee suinpäin sinne tänne eikä tiedä mihin on menossa, ajelehtii maastohousut kompensoiden.

Olen itse aina ihaillut suomalaista isokokoista miestä ja tuntenut oloni tosi pieneksi tällaisen viiikkingin rinnnalla. Se on yksi oma kompleksini. Aivokuuoreni on ilmeisesti hyvin miehinen mutta se ei vaan ole sopusoinnussa ollut kehooni ati en ole ilmentänyt ja oivalanut tätä kompleksia että se on muhinut varmaan siellä, mutta yhtenä aamuna vain oivalsin tämän.

Vierailija
7/8 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse aina ihaillut suomalaista isokokoista miestä ja tuntenut oloni tosi pieneksi tällaisen viiikkingin rinnnalla. Se on yksi oma kompleksini. Aivokuuoreni on ilmeisesti hyvin miehinen mutta se ei vaan ole sopusoinnussa ollut kehooni ati en ole ilmentänyt ja oivalanut tätä kompleksia että se on muhinut varmaan siellä, mutta yhtenä aamuna vain oivalsin tämän.

Tai on se jollakin selkeällä tietoisuuden tasolla ollut selvää mutta oivaltamista vailla.

Vierailija
8/8 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusinzzz

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän