Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen TODELLA KYLLÄSTYNYT tähän heinäsirkkojen syömisen tuputtamiseen!

Vierailija
19.09.2017 |

Mikäs sen trendikkäämpää nykyään kuin median kirjoittaa ja näyttää sirkkojen syömistä. Jo koulussakin niitä tuputetaan.

Ruoka on perinneasia, se on syvällä kulttuurissa ja perinteissä. Meidän perheessä ei syödä hyönteisiä. Asia on sillä selvä. Täydellinen vegaani saa olla, mutta ei hyönteisten syöjä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako avausta teet vielä aiheesta?

Vierailija
2/10 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuputtamiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kylläpä kaikkia taas kerran kiinnosti.

Vierailija
4/10 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älkää sitten syökö, tuskin ketään kiinnostaa. Minä sen sijaan voisin hyvin syödä hyönteisiä.

Vierailija
5/10 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ota asiaa nyt ihan noin vakavasti kuin ap, mutta kyllä muakin on vähän alkanut ärsyttämään tuo hyönteisten syömisestä jauhaminen. Etova ajatus, toki saavat ne syödä jotka haluavat, mutta tuskin tulee mainstreamia Suomessa ihan lähiaikoina.

Vierailija
6/10 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä Mä vaan mietin kun se juttu, jossakoululaiset maistoi heinäsirkkoja, kertoi kasvisruuasta... että onko ne heinäsirkat kasvisruokaa😳??

Vierailija
7/10 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Fazer suunnittelee hyönteisleipää. Taitaa olla madot jo karanneet varastosta ympäri tehdasta kun suklaakin saastuu. Onneksi voi valita lompakollasn.

Vierailija
8/10 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei Suomessa suostu edes syömään tiettyjä hedelmäjogurtteja, jos niiden rakenne on keskivertomammasta epäilyttävä. Saatika sitten hyönteisiä. Että todella hypetetty tämä asia. Yök sanon itsekin.

Vierailija
9/10 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ihmisiä kiinnostaa, miten niitä heinäsirkkoja ym. kohdellaan eri vaiheissa?

Vierailija
10/10 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuoden päästä kiistellään sirkkojen kasvatusolosuhteista, tietyt ryhmittymät tekevät iskuja sirkkakasvattamoihin ja vapauttavat niitä luontoon. On luomusirkkaa ja lähisirkkaa, rypsisirkasta puhumattakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi