Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avomies haluaa lapsen, minä en

Vierailija
19.09.2017 |

Elikkä otsikossa ongelma jo tulikin. Olen ollut nykyisen mieheni kanssa yhdessä 2.5 vuotta ja minulla on edellisestä suhteesta (pitkä avioliitto) 9-vuotias lapsi. Nykyinen mieheni haluaisi vauvan mutta minä en, koska tuntuu että teen jo nyt paljon enemmän kotonakin kuin hän ja usein hän on töiden jälkeen niin väsynyt että vain makoilee/nukkuu koko illan.Olen sanonut hänelle näistä asioista mutta ei hän osaa niihin mitään sanoa. Ärsyttää jatkuva vihjailu vauvasta viesteissä.Todellinen syy, miksi en halua vauvaa on se, että minusta tuntuu että se lapsi jäisi minun kontolle ja yksin elätettäväksi.Mies on niin tottunut että voi mennä urheilemaan suoraan töistä, että sanoi itsekin että hän tekisi näin myös jatkossa ja minä voin mennä sitten kun hän tulee. Nykyäänkään hänen palkastaan ei jää yhtään extraa ja minulle jää. Kuitenkaan mistään kihloista tai häistä hän ei puhu mitään, tulee fiilis että olen lapseteko-ja kotityöautomaatti.311

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua vauvaa, niin älä tee. Anna miehesi sanomiset asiasta mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Jos mies haluaisi oikeasti vauvan, hän toimisi sinun kanssasi toisin.

Vierailija
2/8 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että sitten kun kaikki kotihommat hoituu 50/50 niin voitte miettiä asiaa. Ei todellakaan ole oikein, että mies vain haluaa vauvan, mutta sitten sinä yksin hoidat sen plus kodin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaihtoon.

Av-kielellä Jätä se sika

Vierailija
4/8 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteemme toimii muuten ok ja hän tulee hyvin toimeen poikani kanssa. Pohdin jatkuvalla syötöllä mitä hänen kanssaan pitäisi tehdä, hänellä on raskas fyysinen työ ja ymmärrän että se väsyttää, muta en halua kantaa vastuuta vauvasta yksin ja pelkään että hänen kanssaan se olisi pitkälti sitä.Olen myös siinä mielessä vanhanaikainen että mielestäni ensin pitäisi sitoutua ihmiseen ja sitten lapsia joko tulee tai ei. Kuitenkin nainen on hyvin usein se, joka loppupeleissä kantaa vastuun lapsesta jos homma ei toimikaan.

Vierailija
5/8 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP oli siis ed.viestissä

Vierailija
6/8 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole mitää epäselvää. Mies haluaa vauvan ja että sinä kannat päävastuun lapsen hoidosta ja kasvatuksesta. Tämä on todella monen miehen toive. Ihan normaali kuvio. Päätät itse, miten haluat tähän toiveeseen suhtautua.

Vierailija
7/8 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on sun edellinen ketjusi, ole hyvä. Olen edelleen samaa mieltä.

http://www.vauva.fi/keskustelu/2978821/avomies-haluaa-lapsen-mina-en?pa…

Vierailija
8/8 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluat hoitaa yksin vauvan niin teette vauvan. Mieshän on sanonut jo suoraan että toimii myös jatkossa niinkuin tähän asti.