Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missit alusvaatekuvissa!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys mutta mitä minun miehenä tulisi ajatella näistä kuvista missä oikeustoimikelpoiset aikuiset naiset tunkevat itsensä minun nähtäväkseni "sensuelleihin" alusvaatekuviin?

Jos mietin että "lääh ovatpa pantavan näköisiä" olen naista esineellistävä sika.

Jos mietin että "kylläpä kuvista huokuu henkinen kypsyys ja intellektuelli ajatusmaailma" se oli itsekusetusta.

MITÄ näistä kuvista pitäisi ajatella herran vuonna 2017 kun ollaan niin tasa-arvoista, pukusuolineutraalia ja tiesmitä???

M

Vierailija
2/27 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä kysymys mutta mitä minun miehenä tulisi ajatella näistä kuvista missä oikeustoimikelpoiset aikuiset naiset tunkevat itsensä minun nähtäväkseni "sensuelleihin" alusvaatekuviin?

Jos mietin että "lääh ovatpa pantavan näköisiä" olen naista esineellistävä sika.

Jos mietin että "kylläpä kuvista huokuu henkinen kypsyys ja intellektuelli ajatusmaailma" se oli itsekusetusta.

MITÄ näistä kuvista pitäisi ajatella herran vuonna 2017 kun ollaan niin tasa-arvoista, pukusuolineutraalia ja tiesmitä???

M

Millainen lammas edes miettii mitä hänen tulisi ajatella? :O Itselleni kuvat lyö sähköä keppiin ja siinä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essi, anna imeä edes varpaitasi!

Vierailija
4/27 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Millainen lammas edes miettii mitä hänen tulisi ajatella? :O Itselleni kuvat lyö sähköä keppiin ja siinä se.

Poukkoile sinä vaan keppisi tahtiin kuin elukka ja anna meidän muiden pohtia suurempia asioita.

M

Vierailija
5/27 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan he neitsyitä?

Vierailija
6/27 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tuota Essin naamaa, mikä laatikko... Toivottavasti hän ei ainakaan voita.

Vierailija
7/27 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Poukkoile sinä vaan keppisi tahtiin kuin elukka ja anna meidän muiden pohtia suurempia asioita.

M

No jo on suuret asiat mielellä, jos ei tiedä edes mitä missien kuvista tulisi ajatella. Kannattaa opetella ajattelemaan ihan itsenäisesti, jos jo aikuinen olet. Vaikka sillä kepillä mieluummin kuin kysellä joutavia ja miellyttämällä kaikkia.

Vierailija
8/27 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essi on ihana, hyvät unkurit:)!

Vierailija
9/27 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naiset voivat olla niin kauniita!?!?

Vierailija
10/27 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ovat ihan luomuja ja tatskattomia ja neitseitä ja puhtaita. Käyttämättömiä kuten yksi tao pari täällä tuumii.

Vierailija
11/27 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ajattelevat samoin meistä miehistä.

:D

Vierailija
12/27 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret ja kauniit usein ovat. Palstamammat sitten erikseen.

Vierailija
13/27 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä tyhjän kanssa nuo kuvat kun vartalosta ei saa minkäänlaista kuvaa. Ei näe onko vyötäröä tai muita muotoja. Ilmeisesti tarkoitus on vain tarjota paljasta pintaa ja luoda tunnelmaa muttei antaa mitään informaatiota kilpailijan ulkonäöstä.

Vierailija
14/27 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bäckillä tatuointi! Ulos pelistä!

Vierailija
15/27 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kiertuekuvat olleet niin samaan tyyliin stailattuja, ettei henkilöistä saa selvää. Liehuvat pidennykset kaikilla ja lähes tunnistamaton meikki.

Vierailija
16/27 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko silarit nykyään sallittu Miss Suomi -kisoissa? Kun tuo Unkuri kerran saa olla mukana...

Vierailija
17/27 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Immenkalvojen tsekkaus olisi paikallaan.

Vierailija
18/27 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/27 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Pappilla kin tatskoja pepun päällä ja isä vapaamuurari! Niillä pärjää!

Vierailija
20/27 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ainoa viehättävä on Essi Unkuri - prinsessa Sorayan kaltaista upeaa kauneutta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi