Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jatkuva verenvuoto, papa-tulokset vasta viikon päästä

Vierailija
19.09.2017 |

Ahdistaa, lääkäri sanoi että todennäköisesti on jonkinlainen kohdun toimintahäiriö ja että katsellaan pari kuukautta ja jos ei muutu normaaliksi niin ultrataan... papa otettiin ja viikon päästä tulee tulokset ja stressaa kauheasti että onkin jotain vakavaa!! Viime yönä en saanut nukuttua ollenkaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. (Papa oli otettu aiemmin tänä vuonna.) Minulla tosin ultrattiin heti ja otettiin kohdun limakalvonäyte, jonka tulosta olen odottanut jo kolme viikkoa. 220,- köyhdyin...Ikäsi? Olen 48-v.

Vierailija
2/5 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa, lääkäri sanoi että todennäköisesti on jonkinlainen kohdun toimintahäiriö ja että katsellaan pari kuukautta ja jos ei muutu normaaliksi niin ultrataan... papa otettiin ja viikon päästä tulee tulokset ja stressaa kauheasti että onkin jotain vakavaa!! Viime yönä en saanut nukuttua ollenkaan.

Tuskin vuodon syy papakokeesta selviää....Ultra olisi kannattanut tehdä heti. Jos kyseessä esim. benigni myooma, olisi se selvinnyt heti ja olisit saanut mielenrauhan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. (Papa oli otettu aiemmin tänä vuonna.) Minulla tosin ultrattiin heti ja otettiin kohdun limakalvonäyte, jonka tulosta olen odottanut jo kolme viikkoa. 220,- köyhdyin...Ikäsi? Olen 48-v.

Olen nuorempi, vasta 25-vuotias. Toivottavasti sinulla selviää!

Vierailija
4/5 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin vuodon syy papakokeesta selviää....Ultra olisi kannattanut tehdä heti. Jos kyseessä esim. benigni myooma, olisi se selvinnyt heti ja olisit saanut mielenrauhan.

Niin... luottaako nyt tuohon lääkäriin. :/ kaksi kuukautta tuntuu pitkältä ajalta odottaa ultraa... -ap

Vierailija
5/5 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.