Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asun Helsingissä ja inhoan Vihreitä niin paljon, että aion ryhtyä poliittisesti aktiiviseksi

Vierailija
19.09.2017 |

Vihreät edustavat tällä hetkellä sellaista trendipelleilyä ja ällöttävää Punavuori-Kallio-jälkihipsterielämää, jota inhoan sydämeni pohjasta. Aion ryhtyä jopa aktiiviseksi jossain puolueessa, joka on mahdollisimman kaukana VIhreistä. En ehkä persuissa kuitenkaan, koska en kestä huumorintajuttomia ihmisiä enkä H-A:a.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten vahinkoa vihreille saat aikaan ryhtymällä vihreäksi.

Vierailija
2/8 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten vahinkoa vihreille saat aikaan ryhtymällä vihreäksi.

Hmmm... hyvä ajatus. Some-terrori vois olla erinomainen aloituspaikka. Mädättää ne hipit sisältä päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa helsinkiläinen ja minulle ei yksinkertaisesti ole sopivaa puoluetta 💔

Vierailija
4/8 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono syy etkä tuolla menolla tule kauaa jaksamaan. Ellet sitten tarkoita että ennen et äänestänyt, mutta jatkossa aiot.

Vierailija
5/8 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää noi vihreät nykyisin. En usko heidän utopistiseen ideologiaan. Joskus olen heitä äänestänyt.

Samoin Keskusta ja Kokoomus. En ymmärrä heidän linjaansa. Nähtävästi Sipilä ja Urpo haluavat vain korkeaan EU-virkaan kuten Käteinen.

Ihan huuhaa-porukkaa. Ja se Berber..,voi itku. Naisena oikein hävettää hänen touhunsa.

Vierailija
6/8 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin harkinnut vihreisiin liittymistä ja toiminnassani vaatisin kaikkiin päätöksiin pitävät tieteelliset perustelut.

Epäilen että aiheuttaisin siellä valtavaa epäsopua, sillä tiede ja ideologian aiheuttama looginen sokeus eivät sovi helposti yhteen.

Vierailija
7/8 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun maalla ja voi että vihaan kepua ylikaiken, voittaa vihreät mennen tullen ja palatessa. Miten siellä voikin olla nuoretkin ihan samanlaisia änkyräjääröjä kuin ne vanhat? Kaikki niillä tähtää vaan siihen, että revitään kaikki irti, mikä maasta saadaan, tuhotaan ympäristö ja mistään ei välitetä mitään. Kaunis Hanhikivikin tuhottiin venäläisen ydinvoiman tieltä, työtä luvattiin ja nyt työntekijät tuleekin Venäjältä, se siitä työllisyysvaikutuksestakin. Totuus on kuulkaa sellainen, että kepu edustaa vieläkin Kekkosen aikaa ja yya-sopimusta, kepulaiset on oikeita ryssän peffannuoliljoita, vailla mitään omaatuntoa.

Mieluummin vihreätkin kuin nuo verenimijät. Mulla ei myöskään ole omaa puoluetta, en tiedä ketä noista valehtelijoista vois muka äänestää. 

Vierailija
8/8 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän