Kokemuksia Heidi Klumin Lidl -mallistosta?
Kertokaapa painava sananne te, jotka ovat käyneet katsomassa livenä tai ostaneet. Petyittekö?
Kommentit (4)
Minä ainakin tykkäsin. Ostin farkut, suorat housut, hupparin, kiiltäväpintaisen metallinhohtoisen takin, bomber-takin ja laukun ja pari huivia. Laadultaan ainakin nämä tuntuivat olevan hyviä. Ei sen huonompia tai parempia kuin muissakaan ketjuliikkeissä. Tyyli sopi minulle ainakin (olen lyhyt, mutta hoikka) ja housutkin olivat täsmälleen oikean pituiset, vaikka olen lyhyt. Ei varmasti sovi kaikki kaikille, mutta eiköhän sieltä silti useimmat jotakin löydä, jos haluavat. En yleensä käy Lidlissä ostoksilla, mutta jatkossa käyn useammin.
Nilkkurit aivan unelmat jalkaan, rusettipusero viskoosia jota materiaalia on ennenkin Lidlistä oleva pusero ja hyvin on kestänyt. Puuvillaneule venyy aivan tajuttomasti käytössä. Huppari paksua laadukkaan oloista materiaalia, mutta pesun jälkeen hiat olivat kutistuneet pituutta. Mekko kinnaa hartiaosastolta ärsyttävästi.
Nilkkureiden lesti ei sopinut omalle jalalleni, koko oli oikea mutta lesti asettui jotenkin hassusti. Muuten nilkkurit oli todella hyvän ja laadukkaan oloiset, joten harmitti kun ei sopineet minun jalkaani.
Trenssi on ollut ahkerassa käytössä jo nyt ja tykkään todella paljon! Mokkahame ja ne pitkät neuleet oli kans ihania, mutta jäivät tältä erää kauppaan. Pyrin ostamaan vaatteita vain tarpeeseen ja periaate joutui kyllä koetukselle monen vaatteen kohdalla.
Rusettipaita ja hihallinen mekko olivat myös ihania sekä ihan hyvälaatuisen olosia. Materiaali oli kuitenkin omaan makuuni turhan herkästi rypistyvää, joten jätin ostamatta kun en jaksa silittää. Pitsimekosta loppuivat koot kesken, harmitti aikalailla. Vaikutti laadukkaalta ja viimeistellyltä, pitsi ei ollut sellasta perus sähköistä halpispolyesteriä vaan selkeästi siloitellumpaa ja kauniisti laskeutuvaa!
Ei sanaakaan.