Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vois vaan olla ja saisi rahaa tyhjästä?

Vierailija
19.09.2017 |

Mulla ei ole mitään sairautta, mutta ei vain huvita mennä mihinkään töhin. Haluaisin vain olla ja nostaa jotain Kelaa rahaa ja hengailla. Ei kiinnosta tehdä mitään töitä koko loppuelämän aikana. Ikää mulla on 20 vuotta. Jos kääntyy johonkin romani-uskontoon, niin saako silloin eläkepaperit?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki lapsia ja laita ne isovanhemmille hoitoon. Elelet sitten herroiksi lapsilisillä!

Vierailija
2/5 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeydy masentuneeksi. Siten pääset loppuelämäksi eroon tästä oravanpyörästä. Pysyvät eläkepaperit saatuasi "parannut". Eli tyydyt vähempään ja näet asioista aina valoisat puolet. Eläkeläisenä on edullista ja kivaa viettää talvikuukaudet Espanjan etelä-rannikolla. Siellä on tuhansia kaltaisiasi sankareitä elämässä yhteiskunnan rahoilla. 

Romani ei ole uskonto. Se on elämäntapa. Tarvitset myös puvun, jotta saat eläkkeen. Siihen saat onneksi vuosittain satoja euroja avustusta sossusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kutsutaan pääomatuloiksi.

t. työelämästä downshiftannut

Vierailija
4/5 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on Suomella lupaava tulevaisuus.

Vierailija
5/5 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No masentuneeksi voi aina tekeytyä, mutta mä suosittelisin liiton rahoja. 26 viikkoa töitä - 400 arkipäivää vapaalla, nauttimassa 65 % siitä mitä tuon 26 viikon aikana tienasit, laskettuna per kuukausi.

Esim. Lapin hiihtokeskukset (joka toinen talvi töissä) tai laivoille hommiin tekemään iha mitä vaan (silja, viikkari) niin pääset itseasiassa 13 työviikolla.

13 x 7 x 10,5 = 955.5 h meinaa. Että alle tuhannella työtunnilla elelet mukavasti sen melkein kaks vuotta.

Muista liittyä liittoon heti ensimmäisenä päivänä!