3000- luvun aihe vapaa
Kommentit (586)
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin hankkia vauvan :) Mitä keinokohtua suosittelisitte? Haluaisin sen olevan läpinäkyvä, että voin seurata sikiön kehitysvaiheita. Myös mikroskooppi olisi kiva, niin saisin seurata lapseni kehitysvaiheita pikkuruisesta solumöykystä asti :)
Entä mitä pitää ottaa huomioon lapsen geenien valitsemisessa? Haluaisin lapselleni pinkit silmät, maksaako silmien väriin vaikuttavien geenien muokkaus enemmän kuin hiustenväriin vaikuttavien?
Ota suomalainen turvallinen Monitoimi - kohtu sillä se on ainoa jossa on 10 kielen sisäänsyöttö ja persukoulut ja lukiot valmiina ja tarvittava jumppa esim. sekä muu aistimateriaali turvallisesti toimivaksi havaittu. Vältä niitä kohtusettejä joissa ei ole edes olennaisia sisäänsyöttöjä suoraan vauvalle sillä ei kieliä ja tiedettä ole ennenkään missään äidinmaidossa imetty vaikka niin hoettiinkin joskus. Näitä kohtuja on vain Suomessa toistaiseksi ja suosi nyt edes muinais suomalaista nimeä jos asutkin jossain muualla Universumissa.
Hei ja vielä: ristiinhaulla voit korjailla kaikki geenivirheesi lapselta vaikka etänä :)! Yhtään virhettä ei pääse lävitse ellet itse nakuta erroria.
Vierailija kirjoitti:
3000-luvulla tekniikka on jo niin pitkälle kehittynyttä, että AV:lla viestisi poistetaan ennen kuin olet edes lähettänyt sen.
No et ole sitten sattunut lukasemaan aikasilmukasta joita tietysti valistunut palstaaja käyttää ja estää estot :)!
tonttuli kirjoitti:
Mitähän sille Maalle muuten oikeesti tapahtui? Näyttää olevan niin erilaisia näkemyksiä porukalla, etten tiedä mitä uskoisin. Jotkut vielä väittää asuvansa siellä! Mä kyllä luulen että ne on trolleja. Maalaiset maalailee mitä sattuu...
En ole trolli. Hyvin täällä menee, jääkausi etenee ja Suomi on suuri maailman osavaltio. Muita ovat mustatuntuut, joita hallitsee Musta barbaari (Suomesta hänkin), liinakansa ja reggaeokayt, jotka siirtelevät saariaan hurrikaanien ja maanjäristysten tieltä. Tervetuloa vaan tänne, kun galaxyline ohi ajelee.
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä, että vielä 2100-luvulla asuttiin Maapallolla. Jotain eläimiä ja multaa ja muuta sotkua. Onneksi se räjähti.
Maanpetturuutta jälkiviisanakin vielä! Teidät sietäisi lähettää zombiksi Saturnukselle kaltaistensa pariin huuailemaan keskenänsä.
Vierailija kirjoitti:
tonttuli kirjoitti:
Mitähän sille Maalle muuten oikeesti tapahtui? Näyttää olevan niin erilaisia näkemyksiä porukalla, etten tiedä mitä uskoisin. Jotkut vielä väittää asuvansa siellä! Mä kyllä luulen että ne on trolleja. Maalaiset maalailee mitä sattuu...
En ole trolli. Hyvin täällä menee, jääkausi etenee ja Suomi on suuri maailman osavaltio. Muita ovat mustatuntuut, joita hallitsee Musta barbaari (Suomesta hänkin), liinakansa ja reggaeokayt, jotka siirtelevät saariaan hurrikaanien ja maanjäristysten tieltä. Tervetuloa vaan tänne, kun galaxyline ohi ajelee.
Minkä tason yodellisuusroolipeliä sä pelaat? Olen luultavasti aika lähellä sinua sillä rätisten tihkuu tähän todellisuuteen vähän tuollaista settiä!
Vierailija kirjoitti:
No voi helevata, Espoon metro ei valmistukaan vielä tässä kuussa. Lupasivat että ensi kuussa viimeistään, mutta alkaahan tässä jo luottamus horjua. Ei taida tulla valmista...
Peukku ei riitä.
Pakko antaa erityismaininta ja stipendi tälle :D
Osaisiko joku selittää muutamalla sanalla mikä on persoonallisuus? Kuulin tämän sanan roolipelatessamme muinais Maapallolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi helevata, Espoon metro ei valmistukaan vielä tässä kuussa. Lupasivat että ensi kuussa viimeistään, mutta alkaahan tässä jo luottamus horjua. Ei taida tulla valmista...
Peukku ei riitä.
Pakko antaa erityismaininta ja stipendi tälle :D
Äläpä intoile Espoon Metroherrat ovat sitoneet ajan ihan toiseen kuuhun kuin siihen Maapalloa koskevaan. Eri kalenteri sorry. Jos haluat päästä jyvälle teleporttaa itsesi edes yhteen looshiin jossa näitä aikatauluja laaditaan ja selvitä samalla miksi koko projekti. Tulet yllättymään.
Maapallo, your arse. Käytiin siellä joskus 2990-luvulla. Ainoo mitä nähtiin oli tuijottavat suomalaiset, ilman transpondereita lentävät venäläiset ja sit kiinalaisia turisteja. Islannissa istuttiin kylmässä porealtaassa. Ei kannata maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset vastatkaa. Miten tärkeää miehen ulkonäkö on teille? Kelpuuttaisitko aivan tavallisen näköisen perusmiehen, esim.
http://incrediblethings.com/wp-content/uploads/2014/01/humans-in-1000-y…
Vai pitääkö miehen olla poikkeuksellisen komea, jotta kiinnostuisit? Voisitko tehdä mukavan luonteen takia poikkeuksen? Minkä näköinen itse olet? Olen ihan tavallisen näköinen jamppa ja tuntuu, ettei naiset juuri kiinnitä huomiota, ei edes ne vähän rumemmat. Pitäisikö vaan luovuttaa... Minulle kelpaisi kyllä kiva ja hauska nainen, vaikka ei olisi mikään missi.
- perusmies -
Ehdottomasti tuollainen tavallisen näköinen minkä linkkasit! Tuossa ryhdissä on sitä jotain.
Itse olen kasvoilta ihan ok näköinen mutta vartalostani en pidä. Onneksi ensi viikolla menen vartalonvaihtoleikkaukseen, jee!
Vierailija kirjoitti:
MIstäköhän löytäisi Marsin kansallispuvun tekijän tai valmiin puvun ? Kovin tuntuvat olevan molemmat harvassa. Mies on alkanut viettää yhä enemmän aikaa pesutiloissa. Onkohan mies ruvennut harrastamaan telekoitumista ? Taistelukoirarobortit pitäisi kyllä kieltää. Kovin ovat vaarallisia, eivätkä omistajat juurikaan saa näitä kuriin. Miksi Marsin julkiset elämät- sarjassa on niin paljon nykyajalle vierasta seksuaalista sisältöä ? Lapsetkin katsovat sarjaa. Onko sarja sittenkin joku historiallinen sarja ?
Mistä on mahdollista hankkia synnytysteltta ja synnytyslakki ? Niistä on kuulemma kova kysyntä, mutta valmistus vain hyvin rajoitettua. Joutuu ilmeisesti maksamaan aika paljon ? Kovasti on mietityttänyt tämän galaksitähden seksuaalinen suuntautuminen, jopa niin paljon, että yöunet ovat menneet monena yönä. Mikäköhän mahtaa olla totuus ? Kyllä nämä galaksien välisten ohjelmien tähdet ovat muutenkin niin rumia, huonosti käyttäytyviä ja liikaa päihteitäkin käyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuret juhlat on tulossa, mutta budjetti on pieni. Ajattelimme tarjota keinolihaproteiinimakaronilaatikkoa. Riittääköhän 200 gramman annoskoko vierasta kohden ?
En ymmärrä kuka haluaisi syödä tunkkaista gm-vehnägluteeni-gm-soijalaatikkoa joka sopii oikeastaan vaan dematerialisoimisrituaaliin. Tarjoaisit vaikka tuoreita gm-kauralevykkeitä gm-tofusiivuilla.
Mä ajattelin mennä rohkean retrosti ton sijaan raikkailla keinovoileivillä! Pihinä varaan 1,5 kg per vieras, miehen suku on kotoisin tuolta Siriuksen suunnilta jossa keskikulutus on tunnetusti aika reipasta.
Kumma kun yksikään operaattori ei ole vieläkään pystynyt järjestämään tänne pätkivää 2 megasta parempaa nettiä! Eikä asuta edes missään korvessa vaan Espoon keskuksen liepeillä! Lupasivat että 50G-sukupolven myötä muka paranee!
Mun pää siirettiin Valmetin valmistamaan ruumiiseen reilu 2 vuotta sitten, mut nyt oikee käsi lakkas toimimasta. Saiskohan uutta takuuseen, ku pitäshän näitten kestää ainaki 15vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku selittää muutamalla sanalla mikä on persoonallisuus? Kuulin tämän sanan roolipelatessamme muinais Maapallolla.
Vaikeen heitit! Muinaisen kulttuurin tutkijana haluaisin palata tuhat vuotta taaksepäin, jossa vallitsi ns. katovittugooglesta -mentaliteetti
Suomi ei vieläkään ole päässyt jaloilleen historiansa suurimmasta katastrofista eli Juha Sipilän porvarihallituksen aiheuttamasta pula-ajasta, joka ei koske eliittiä.
Tasa-arvoista avioliittolakia odotellessa. Kyllä minunkin olisi jo aika päästä naimisiin robotin kanssa. Ollaan seurusteltukin monta vuotta ja rakas Generator X on niin pahoillaan ja kokee olevansa loukattu.
Jätin juuri munasolun kasvattamoon. Hedelmöittäjäksi valitsin muinaisen presidentin siittiöitä. Historiatietojen mukaan hän oli älykäs miljardööri, lisäksi komea ja tuuheat vaaleat hiukset. Jännittää ihan, millainen lapsesta tulee.
Ruotsin kruununprinsessa Ulrike Eleonora näytti sitten kauniilta häissään. Harmi ettei isoisoäiti kuningatar Estelle ollut enää näkemässä. On niin hienoa että Ruotsin ja Englannin nuoret kuninkaalliset näin rakastuivat. Englannin nuori Walesin prinssi Hugo näytti niin rakastuneita.
Huomattu on. Pilkin Päijänteellä koko kesän.